اخبار داغ

فرمانده هوافضای سپاه:

آمریکایی‌ها مراقب رفتار خود باشند/ با قاطعیت به وظیفه خود عمل می‌کنیم

آمریکایی‌ها مراقب رفتار خود باشند/ با قاطعیت به وظیفه خود عمل می‌کنیم
فرمانده هوافضای سپاه گفت: شکار پهپاد آمریکایی وظیفه پاسداری از تمامیت ارضی کشور بود که برعهده نیروهای مسلح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد ورود به ایلام در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار در خصوص ساقط شدن پهپاد آمریکایی گفت: این کار یک انجام وظیفه بود، وظیفه ما پاسداری از تمامیت ارضی کشور است که این مهم برعهده نیروهای مسلح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: در جریان این ماجرا، هشدارها و آنچه که وظیفه مجموعه شبکه پدافندی کشور است، داده شد و آمریکایی‌ها طبق معمول به قوانین و مقررات عمل نکرده و نمی‌کنند لذا آن روز هم به قوانین و هشدارها عمل نکردند و یگان‌های مستقر در منطقه به وظیفه خودشان عمل کردند.

,

حاجی‌زاده افزود: همانطور که رئیس جمهور محترم هم دیروز اشاره کردند، سامانه سوم خرداد سامانه کاملاً بومی است که توسط مجموعه هوافضای سپاه پاسداران طراحی و ساخته شده و کاری بود که در آن شرایط هر یگانی که آنجا مستقر بود این کار را انجام می داد. 

,

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: آمریکایی ها هشدارهای ما را یک رجزخوانی تلقی کرده بودند و تصور چنین اقدامی را نمی‌کردند و این توانمندی را برای ایرانی‌ها قائل نبودند اما اکنون توانایی ما به خوبی به اثبات رسید.

,

حاجی‌زاده تصریح کرد: دولت‌های مستقل، نیروهای نظامی کشورهای دیگر که اطلاعات داشتند هم این موضوع را مطرح کردند لذا در جریان این ماجرا ما به قانون عمل کردیم.

,

حاجی‌زاده در پایان گفت: آمریکایی ها باید متوجه رفتارشان باشند، قرار نیست همواره کشورها از آنها تبعیت کنند و آنها هم از بالا به پایین نگاه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه