اخبار داغ

نماینده مردم قائم‌شهر و جویبار در مجلس:

مجلس قطعاً برای جلوگیری از فساد با قوه قضاییه همراهی می‌کند

مجلس قطعاً برای جلوگیری از فساد با قوه قضاییه همراهی می‌کند
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون رسیدگى به اموال مسئولان به افزایش اعتماد مردم به مسئولین کمک خواهد کرد و مجلس قطعاً برای جلوگیری از فساد با قوه قضاییه همراهی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله رضیان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به ابلاغ قانون رسیدگى به اموال مسئولان ازسوی قوه قضاییه اظهار کرد: این مکانیزمی قانونی بود که وجود داشت و قوه قضاییه باید آن را اجرا می‌کرد که ضعیف اجرا شد اما این طرح می‌تواند به کنترل فساد و شفافیت اموال افرادی که در مسند امور هستند، کمک کند.

وی با بیان اینکه این طرح به افزایش اعتماد مردم به مسئولین کمک خواهد کرد گفت: در این شرایط مردم فکر می‌کنند فساد در بین مسئولین بسیار زیاد است اما شاید اینگونه نباشد و درصد پایینی دچار مشکل باشند ولی اگر همین درصد پایین کنترل نشوند اعتماد مردم را کاهش می‌دهد.

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز نیز بررسی این طرح در دستور کار مجلس بود بیان کرد: همراهی مجلس در بررسی این طرح می‌تواند کمک خوبی برای قوه قضاییه برای تأیید روند سلامت اداری کشور باشد.

رضیان نگاه مجلسی‌ها به این قانون را مثبت دانست و افزود: آحاد مجلس یک نظر دارند که این قانون اجرایی شود تا اعتماد مردم افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: مجلس برای جلوگیری از فساد قطعاً با قوه قضاییه همراهی خواهد کرد.

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه نباید این موضوع مورد سوءاستفاده یا بازی‌های جناحی قرارگیرد گفت: قوه قضاییه هم باید نظارت بر اجرای این قانون داشته باشد که مورد سوءاستفاده و جناح بازی‌ها قرار نگیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه