اخبار داغ

نماینده مردم چادگان:

رویکرد جدید قوه قضاییه خواسته مردم است/ هیچکس نباید از اجرای قانون بترسد

رویکرد جدید قوه قضاییه خواسته مردم است/ هیچکس نباید از اجرای قانون بترسد
نماینده مردم چادگان، فریدن و فریدونشهر در مجلس با اشاره به رویکرد جدید رئیس قوه قضائیه، گفت: این خواسته مردم است و در این زمینه هیچ کس نباید از اجرای قانون بترسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران که انجام شد نظر امام این بود که عدالت در کشور اجرا و از مفاسد مالی و اداری هم دوری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
نماینده مردم چادگان، فریدن و فریدونشهر در مجلس تصریح کرد: بعد از جنگ زمانی رسید و برخی از مسئولان آرام‌آرام نظرشان این بود که مردم باید شاد باشند و راه فساد در برخی از مسئولان باز شد که مشکلی ندارد افراد بخواهند کار اقتصادی انجام دهند، اما آرام‌آرام تبدیل به رانت خواری شد و از رانت‌های اطلاعاتی موقعیت‌های مختلف استفاده شده و یک سری از فسادها ایجاد شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه مفسده‌های اقتصادی و مالی در بین مسئولان و برخی از افراد دارای رابطه رشد پیدا کرد، خاطرنشان کرد:در این زمان که تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه ماست و معیشت مردم دچار مشکل شده، دریافتی‌های کارمندان و کارگران کم است، وقتی خبر فسادهای مالی را در کشور می‌شنوند و دنبال می‌کنند، از قوه قضائیه انتظار دارند که برخورد قاطع داشته باشند.
,
 
,
ترکی با اشاره به رویکرد جدید رئیس قوه قضائیه، عنوان کرد: این خواسته مردم است و در این زمینه هیچ کس نباید از اجرای قانون بترسد.
,
 
,
نماینده با بیان اینکه اگر کسی سالم باشد از اجرای قانون نمی‌ترسد، خاطرنشان کرد: افرادی که مفسده داشته باشند در هر مقام و پست اجرایی که باشند از این قانون می‌ترسند که باید با آن‌ها برخورد قاطع صورت گیرد.
,
 
,
ترکی تأکید کرد: شفافیت در مسائل مالی و طرحی که در مجلس تصویب می‌شود به همراه با اصلاحاتی که در آن وجود دارد می‌تواند مردم را امیدوار کند
,
 
,
این نماینده تصریح کرد: این مفاسد اقتصادی، اداری و مدیریتی باید کم شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه