اخبار داغ

ورود مجلس به تبانی هزار میلیاردی یک شرکت هواپیمایی

ورود مجلس به تبانی هزار میلیاردی یک شرکت هواپیمایی
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی از ورود مجلس به تبانی هزار میلیاردی برای واگذاری یک شرکت هواپیمایی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه اخیری که نمایندگان آیت‌الله رئیسی داشتند درباره بحث واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی مباحثی مطرح شد، گفت: نمایندگان به رئیس قوه قضائیه اعلام کردند که واگذاری‌های بیشتر با تبانی انجام می‌شود که نمونه‌اش نیشکر هفت‌تپه و پالایشگاه کرمانشاه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با تاکید بر اینکه برخی از واگذاری‌ها بدون اینکه اهلیت فرد احراز شود انجام شده است، ادامه داد: اخیراً نیز سیلوی همدان که ۶۰ میلیارد قیمت داشت با تبانی به یک‌دهم قیمت و با شرایط ۱۰ ساله و با پیش پرداخت ۱۰ درصد فروخته شده است که در حال پیگیری این خلاف رخ داده هستیم.
,
 
,
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اعلام اینکه اخیراً نیز گزارشی از نحوه واگذاری یک شرکت هواپیمایی در مشهد به دست نمایندگان رسیده است، افزود: قیمت این شرکت هواپیمایی هزار میلیارد تومان قیمت داشته که ۳۴ میلیارد تومان واگذار شده است که پیگیر این موضوع نیز هستیم.
,
 
,
نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه واگذاری به بخش خصوصی در چند وقت اخیر باعث غارت بیت‌المال شده است، گفت: اخیراً نیز به وزیر اقتصاد تذکرات لازم داده شده که روند خصوصی‌سازی‌ها اصلاح شود.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه