اخبار داغ

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس:

لزوم بستن منافذ پول شویی و اختلاس توسط دولت/ برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی خط قرمز قوه قضائیه

لزوم بستن منافذ پول شویی و اختلاس توسط دولت/ برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی خط قرمز قوه قضائیه
نماینده مردم بافت ، رابر و ارزوئیه در مجلس گفت: دولت باید مسیر ها و راه های ورودی اختلاس ها و پول شویی را بر اساس قوانین کشور ببندد و مجلس باید قوانین مترقی که جهت پیگیری این موضوع است را تصویب کند و در نهایت قوه قضائیه مواردی که به اثبات می رسد را پیگیری کرده و برخورد قاطعانه با متخلفین داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بختیاری نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت شهید بهشتی و همراهانشان و گرامیداشت هفته قوه قضائیه در ارتباط با پیگیری های این قوه در برخورد با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: قوانین متعددی برای برخورد با مفاسد اقتصادی و پولشویی وجود دارد و در مجلس هم طرح جدیدی تصویب شده است که رسیدگی به این امر را تسریع ببخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی ابراز داشت: امیدواریم همه مسئولین ما در سه قوه خط مشی شهید بهشتی را چراغ راه قرار دهند و بتوانند در جهت خدمت به مردم گام بردارند.

,

بختیاری افزود: در برخورد با مفاسد اقتصادی باید منافذی که سبب بروز اختلاس و پول شویی می شود را با بکارگیری یک شیوه اجرا ببندیم در مرحله بعد که پیگیری جرم است قوه قضائیه برخوردهای لازم را انجام دهد.

,

نماینده مردم بافت ، رابر و ارزوئیه بیان کرد: البته باید توجه داشت هیچ قوه ای به تنهایی نمی تواند آنچه که مورد انتظار است را به تنهایی انجام دهد و بایستی همه قوای سه گانه کشور متحد و همراه با هم  در جهت پیشبرد اهداف به ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی گام بردارند

,

وی اذعان داشت: دولت باید مسیر ها و راه های ورودی اختلاس ها و پول شویی را بر اساس قوانین کشور ببندد و مجلس باید قوانین مترقی که جهت پیگیری این موضوع است را تصویب کند و در نهایت قوه قضائیه هم قاطعانه مواردی که به اثبات می رسد را پیگیری کرده و برخورد قاطعانه با متخلفین داشته باشد.

,

بختیاری تاکید کرد: در این صورت ما می توانیم کلیات مبارزه با مفاسد اقتصادی را به درستی انجام دهیم.

,

نماینده مردم بافت ، رابر و ارزوئیه  یادآور شد: زمانی که بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح می شود روابط خویشاوندی و نزدیکان مفهومی پیدا نمی کند و خط قرمزی در برخورد مجرمین نباید وجود داشته باشد.

,

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: هر کسی از هر جریان و هر گروه و حزبی باشد باید مطابق قانون با وی برخورد شود و نباید در چنین مواقعی نرمش نشان دهیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه