اخبار داغ

سردار حاجی‌زاده:

سپاه در تمامی مشکلات کنار مردم است/ پل "وحدت‌آباد"، نماد وحدت مردم و مسئولان

سپاه در تمامی مشکلات کنار مردم است/ پل "وحدت‌آباد"، نماد وحدت مردم و مسئولان
پل وحدت آباد ماژین در شهرستان دره شهر با حضور فرمانده هوافضای سپاه، معاون وزیر راه و شهرسازی ،فرمانده سپاه استان، فرمانده قرارگاه خاتم و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، پل وحدت‌آباد ماژین در شهرستان دره شهرروز امروز با حضور فرمانده هوافضای سپاه، استاندار ایلام، معاون وزیر راه و شهرسازی، فرمانده قرارگاه خاتم و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

 سردار حاجی زاده در مراسم افتتاح این پل گفت: از اینکه مجددا در بخش ماژین و جمع مردم خونگرم ایلام راه پیدا کردیم خوشحالیم. سیل روزهای تلخ و نامیدانه‌ای را برای مردم این منطقه رقم زده بود. روزی که سیل آمد در جمع شما عزیزان حضور پیدا کردیم، تلخی آن روزها خیلی سایه افکنده بود و مردم با شکسته شدن این پل امیدشان را از دست داده بودند، در واقع روز تلخی برای من و عزیزان در استان بود.

,

وی اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس هنگامی که صدام با پشتیبانی ۳۳ کشور به ملت ایران تهاجم کرد مردم ولایتمدار و خوب ایلام همچون دیگر استانها به کمک نیرو های مسلح و ما آمدند.

,

حاجی زاده افزود: ما نیز امروز این تعهد را داریم که هنگام مشکلات کنار شما باشیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم که پل را احداث و منطقه را از بن بست خارج کنیم در واقع قول احداث وحدت اباد را فقط از زبان ما گفته شد اما زحمت ساخت آنرا را قرارگاه خاتم الانبیاء متقبل شده و سپاه استان و استاندار حمایت کرده و کار به اتمام رسید.

,

فرمانده هوافضای سپاه بیان کرد: درواقع این یک کار دسته جمعی بوده که باعث شد این پل بعد از ۶۰ روز افتتاح شد. از شما مردم خونگرم و قدر شناس تقدیر و تشکر میکنم.

,

وی با بیان اینکه قول می دهیم که پای همه چیز ملت هستیم، گفت: حفظ امنیت ، خط مرزها و تمامیت ارضی مهم ترین مسئله ما بوده و در سایر مشکلات نیز در کنار مردم هستیم هشت سال دفاع مقدس یک جنگ در بعد نظامی مقابل دشمن بود اما امروز جنگ در بعد اقتصادی بوده و نیاز است که ملت در کنار دولت، مجلس، مسئولین اجرایی باشد در واقع همه در کنار هم باشیم.

,

حاجی زاده خاطرنشان کرد: در سخنان رئیس جمهور آمریکا ، سایر گروه ها ودنباله رو های استکبار می شنویم که منتظر شکست ما در اقتصاد ، و ایستادن مردم در مقابل نظام بوده که این نظام شکست بخورد، به امید بر خدا دشمن در تحریم اقتصادی ما شکست خواهند خورد و این آرزو را به گور خواهند برد.

,

وی ادامه داد: این پل برای ما یک نماد شد ، نشان می دهند با وحدت ،همکاری و کنار هم قرار گرفتن مشکلات فوق العاده بزرگ نیز حل خواهد شد. ما با تکیه بر امکانات و تجهیزات داخلی و همچنین سرمایه های انسانی از مشکلات عبور خواهیم کرد.

,

به گزارش ایلام بیدار، پل وحدت آباد ماژین که در جریان سیل ۱۲ فروردین کاملاً تخریب شد، طی ۲ ماه توسط قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران و وزارت راه و شهرسازی احداث شد.

,

طبق اعلام مسئولان دهانه این پل ۷۵ متر است که با تیر ورق و تابلیه فلزی بدون میان پایه اجرا شده و ۷۵۰ متر از هر دو طرف نیز راه دسترسی به این پل احداث شده است.

,

مطالعه و برآوردهای نهایی احداث پل دائم نیز به انجام رسیده و در صورت تأمین اعتبار لازم بزودی عملیات اجرایی احداث پلدائم وحدت آباد بخش ماژین نیز اجرایی خواهد شد.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه