اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان:

4 باشگاه ورزشی در قوچان پلمپ شد

4 باشگاه ورزشی در قوچان پلمپ شد
رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت: چهار باشگاه ورزشی به دلیل نداشتن مجوز فعالیت و پس از ماه ها فرصت و عدم اخذ مجوز در این شهرستان پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حاجی آبادی، رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان در گفتگو با خبرنگار صبح توس با تشریح این خبر گفت: در حال حاضر 25 باشگاه ورزشی در قوچان مشغول فعالیت می باشند که حدود 50 درصد از آنها فاقد مجوز بوده و یا در مراحل اخذ مجوز قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: در راستای اجرای قانون و پیشگیری از مشکلات احتمالی، جلسات متعددی برگزار و بارها تذکرات قانونی به مدیران باشگاه ها داده شد و حتی فرصتی حدود دوماه نیز برای تکمیل، رفع نقص و اخذ پروانه فعالیت پیش بینی شد اما متاسفانه برخی از مدیران باشگاه ها اقدامی برای اخذ مجوز نکرده و یا نواقص را رفع نکردند و به همین دلیل پلمپ هشت باشگاه را پیگیری کرده و لیست و نامه آن را به پلیس اماکن ارائه داده ایم.

,

وی افزود: روز گذشته برای پلمپ چهار باشگاه بدنسازی و بیلیارد اقدام شد که سه باشگاه پلمپ و یک باشگاه نیز به دلیل نبود مالک و مدیر باشگاه امکان پلمپ نداشت که در اسرع وقت برای پلمپ آن در حضور مالک اقدام خواهد شد.

,

حاجی آبادی با اشاره به مشکلات این باشگاه های ورزشی تصریح کرد: برخی از باشگاه از نظر بهداشتی، برخی از نظر پلیس اماکن، برخی به دلیل نداشتن مربی و .... مشکلاتی داشته اند که تذکرات بسیار زیادی را نیز به خاطر آن دریافت کردند اما علیرغم تمام فرصت های داده شده، اقدامی برای حل این مشکلات انجام نداند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان در پایان با اشاره به حمایت های مالی از هئیت های ورزشی این شهرستان گفت: در راستای حمایت های مالی از هئیت ها و برنامه های ورزشی 2 میلیارد ریال اعتبار به حساب هئیت های ورزشی قوچان واریز شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه