اخبار داغ

مسئول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی منصوب شد

مسئول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی منصوب شد
جلسه تکریم و معارفه مسئول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی صبح امروز در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، جلسه تکریم و معارفه مسئول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی ظهر امروز در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان با حضور آیت‌الله علم‌الهدی، حجت‌الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور،  رئیس حوزه علمیه خراسان، جمعی از ائمه جمعه شهرستان‌ها و مسئولان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

در این نشست حجت‌الاسلام ابراهیم معادی مسئول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته ارائه کرد.

,

آیت‌الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان نیز به اهمیت جایگاه نماز جمعه و همکاری سایر ادارات در این راستا و همچنین درباره سابقه و پیشینه جایگاه امام جمعه به عنوان سنگری جریان ساز سخنرانی داشت.

,

در ادامه حجت‌الاسلام حاج علی اکبری نیز در مورد جایگاه ائمه جمعه و نماز جمعه در گام دوم انقلاب نکاتی را گفت و نیز بر اهمیت بالا بردن کیفیت، نشاط و جذب بیشتر جوانان نیز تأکید داشت.

,

در پایان نیز از زحمات حجت‌الاسلام معادی تقدیر و حجت‌الاسلام محمد حسین ایزدی به عنوان مسئول جدید نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی منصوب شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه