اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قوچان خبر داد؛

آموزش 3 هزار قرآن‌آموز در قوچان

آموزش 3 هزار قرآن‌آموز در قوچان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قوچان گفت: 3 هزار قرآن آموز در 21 تشکل، موسسه و خانه قرآن در قوچان در حال آموزش هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین هادی ایمانی‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قوچان در گفتگو با خبرنگار صبح توس با تشریح آخرین فعالیت های فرهنگی و تبلیغی این نهاد در این شهرستان گفت: 388 مبلغ دینی خواهر و برادر در سامانه سجام برای اعزام  های تبلیغی در مناسبت های مختلف در این شهرستان ساماندهی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی، متولی تبلیغات دینی می باشد، ادامه داد: در سال گذشته هزار و 11 نفر مبلغ در مناسب های تقویمی سال به مناطق مختلف شهرستان اعزام شدند که در مجموع با 133 هزار و 452 نفر روز تبلیغ، اداره تبلیغات اسلامی قوچان در رتبه اول استان قرار گرفت.

,

وی با بیان اینکه 26 مبلغ دینی در قالب طرح هجرت در این شهرستان فعالیت می کنند، افزود: در حال حاضر 143 هئیت مذهبی در این شهرستان ساماندهی شده و بصورت شناسنامه دار فعالیت می کنند.

,

حجت الاسلام ایمانی نیا با بیان اینکه 186 مداح در شهرستان ساماندهی شده اند نیز تصریح کرد: در طی سال گذشته 265 جلسه و همایش در قالب گفتمان های دینی و تربیتی توسط این نهاد برگزار شده است.

,

وی با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی در اجرای طرح توسعه اقتصادی روستاها و اعزام مبلغ به مدارس و ادارات نیز فعالیت های بسیار خوبی داشته، خاطر نشان کرد: در حال حاضر 3 هزار قرآن آموز در 21 تشکل، موسسه و خانه قرآن در حال آموزش می باشند که در سال 96 در رتبه هجدهم استان و در سال گذشته در رتبه سوم استان قرار گرفتیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه