اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه شهدا:

فعالیت ۶۰۵ گروه جهادی در آذربایجان‌غربی/جهادگران یاور دولت در خدمت‌رسانی هستند

فعالیت ۶۰۵ گروه جهادی در آذربایجان‌غربی/جهادگران یاور دولت در خدمت‌رسانی هستند
جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ۶۰۵ گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج در این استان فعالیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار الله‌وردی داداش‌زاده صبح امروز در جلسه ستاد پشتیبانی از اردوهای طرح هجرت و جهادی آذربایجان‌غربی که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی جمعی از مدیران و مسئولان مربوطه در استانداری ترتیب یافت، اظهار داشت: هدف اصلی از اجرای اردوهای بسیج ایجاد محیط سالم برای کار و فعالیت، کمک به کاهش هزینه‌های دولت، پیشگیری از اعتیاد و رفع محرومیت در مناطق محروم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: در همین راستا، در حال حاضر ۶۰۵ گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج در سراسر آذربایجان‌غربی فعالیت دارند که متشکل از ۱۱ هزار و ۴۰۰ جوان مستعد بسیجی هستند.

,

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه ۷۶ گروه جهادی دانشجویی نیز در این استان به خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و کم برخوردار مشغول هستند، گفت: این گروه‌ها در عرصه‌های علمی، فرهنگی، بهداشتی، اقتصاد مقاومتی، فنی و عمرانی به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

,

وی، ادامه داد: عملکرد تمام گروه‌های جهادی مورد ارزیابی قرار گرفته که بر اساس این ارزیابی، در سال ۹۷ شاهد درخشش ۸ جهادگر از استان در جشنواره کشوری بودیم. همچنین قشر دانشجویی در امر اردوهای جهادی رتبه اول و دوم کشوری را دارد.

,

سردار داداش‌زاده، اعزام ۲۰۰ نفر از بسیجیان آذربایجان‌غربی به مناطق سیل‌زده در ابتدای سال جاری را از دیگر عملکردهای گروه‌های جهادی نامید و بیان داشت: حدود ۱۰۰ تن اقلام جمع‌آوری شده در این بازه زمانی به مناطق مشخص شده در استان‌های سیل زده اعزام شد.

,

وی، خاطرنشان کرد: فعالیت ۱۲ گروه پزشکی و ۴ گروه تخصصی با ویزیت بیش از ۷ هزار نفر در سراسر استان از جمله اقدامات دیگر جهادی است که توسط بسیج جامعه پزشکی انجام گرفته است.

,

وی، همچنین از فعالیت ۴ هزار دانش‌آموز در طول برگزاری اردوهای طرح هجرت تابستان سال گذشته خبر داد.

,

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در پایان سخنان خود گفت: خوشبختانه در تمام بخش‌ها شاهد اثرگذاری و فعالیت چشمگیر بسیجیان بوده‌ایم که امیدواریم با همراهی مسئولین شاهد ارتقای این خدمت‌رسانی‌ها باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه