اخبار داغ

نماینده مردم گرمسار و آرادان:

برخورد جدی قوه قضاییه باعث افزایش اعتماد مردم شد/ شفافیت به سلامت نظام اداری کمک می کند

برخورد جدی قوه قضاییه باعث افزایش اعتماد مردم شد/ شفافیت به سلامت نظام اداری کمک می کند
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخورد جدی قوه قضاییه باعث افزایش اعتماد مردم شده است، گفت: شفافیت به سلامت نظام اداری کمک می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به اینکه قوه قضاییه به دنبال این است که سیاست های ارتباطات مردمی را افزایش دهد، گفت: حجت الاسلام رئیسی رویکرد بسیار خوبی را  آغاز کرده است و در جهت اعتماد سازی و شفافیت جامعه تلاش می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، در ادامه افزود: مدیریت و رویکرد قوه قضاییه توسط حجت الاسلام رئیسی در حال حاضر تاثیراتی در افزایش اعتماد عمومی مردم ایجاد می کند.

,

کاتب با اشاره به برپایی جدی دادگاه های مفاسد اقتصادی و برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدین، اظهار کرد: برخورد جدی قوه قضاییه باعث افزایش اعتماد ملت شده و مسئولین و مردم در هر جایگاه به این باور می رسند که هرکس تخلفی در نظام جمهوری اسلامی انجام دهد با اشد مجازات با وی برخورد می شود.

,

وی یکی از راهکارهایی که به سلامت نظام اداری کمک می کند را  شفافیت دانست و عنوان کرد: شفافیت اطلاعات، برخورد قضایی و هر گونه تصمیمات موجود در نظام در همه ی قوا و روند رسیدگی به پرونده ها با شفافیت روبه رو باشد به افزایش اعتماد عمومی مردم کمک می کند.

,

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، گفت:همه ی نمایندگان در خصوص طرح شفافیت اموال موافق هستند به طوری که موضوعات شفافیت متفاوت است.

,

کاتب با توجه به اینکه دسترسی مردم و ارتباطات مردمی قوه قضاییه افزایش پیدا کند موجب اعتماد بیشتر می شود، بیان کرد: ارتباط مردم با این قوه باعث ثبات و اقتدار نظام و جلوگیری از تضییع حقوق ملت می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه