اخبار داغ

در سه ماهه نخست سال؛

جابجایی بیش از یک میلیون و 221 هزار نفر مسافر در سیستان وبلوچستان

جابجایی بیش از یک میلیون و 221 هزار نفر مسافر در سیستان وبلوچستان
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی جابجایی بیش از یک میلیون و 221 هزار نفر مسافر در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون،محسن حاجی اسماعیلی، مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به همراه تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، روز چهارشنبه مورخ پنجم تیرماه ضمن بازدید از پایانه مسافری انقلاب زاهدان، از نزدیک بر امکانات موجود در پایانه مسافری مذکور و نحوه فعالیت شرکت های حمل و نقل مسافری زاهدان نظارت کردند. در این بازدید حاجی اسماعیلی بر لزوم بهینه سازی امکانات موجود و احداث و تجهیز خوابگاه رانندگان در پایانه مسافری انقلاب تأکید کرد.

باقری نیز از جابجایی بیش از 1 میلیون و 221 هزار نفر مسافر از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه توسط ناوگان حمل و نقل مسافری برون شهری خبر داد و گفت: این تعداد مسافر در قالب 142 هزار و 85 سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری جابجا شده اند. این میزان جابجایی نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 38 درصدی در تعداد سفر و 30 درصدی در تعداد مسافر برخوردار بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با شروع فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستانی مسافران می توانند به منظور انجام سفری توام با آرامش و اطمینان، نسبت به انجام برنامه ریزی های قبلی و خرید بلیت اینترنتی از طریق وبسایت های www.payaneh.ir وwww.irsafar.com  و www.safar724 و دیگر وبسایت های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافری اقدام کنند.

,
,


وی در ادامه گفت: پیش بینی می شود در طول اجرای طرح تابستان 1398 بالغ بر 1 میلیون و 500 هزار نفر مسافر از خدمات حمل و نقل عمومی جاده ای در بخش مسافر، استفاده و به مقاصد مختلف درون و برون استانی سفر کنند.

,
,


باقری در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر 234 دستگاه اتوبوسVIP  نیز جهت افزایش رفاه مسافران در استان کار جابجایی مسافران را انجام می دهند گفت: مسافرین متردد در جاده های استان ضمن امکان تماس با تلفن گویای 141 و مراجعه به وبسایتwww.141.ir  جهت کسب اطلاعات مورد نیاز خود، می توانند از طریق تماس با تلفن 3141، در خصوص موارد مرتبط با تردد در جاده از جمله وضعیت راه ها و علائم ایمنی نصب شده در آن، با ما در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه