اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

بیش از ۱۶۰۰ حامی به جمع نیکوکاران زنجانی پیوستند

بیش از ۱۶۰۰ حامی به جمع نیکوکاران زنجانی پیوستند
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 1687حامی ونیکوکار زنجانی حمایت معنوی 2هزار و44یتیم وفرزند محسنین را در جشن رمضان امسال برعهده گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هدایت صفری ارمروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون 4هزارو50یتیم وفرزند محسنین از  حمایت های معنوی  حامیان نیکوکار بهره مند هستند، اظهار کرد: هزارو687 خیر نیکوکار در ماه مبارک رمضان امسال به جمع حامیان طرح اکرام ومحسنین اضافه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی بیان کرد: در حال حاضر 15هزارو743حامی بزرگوار زنجانی  در قالب طرح اکرام ایتام ومحسنین حمایت های مادی ومعنوی خود را به این خانواده ها عرضه میدارند و میزان کمک های خیران زنجانی به ایتام وفرزندان محسنین  در سال گذشته به 12میلیاردو117میلیون تومان رسید که مستقیما به حساب ایتام واریز شده است.

,

صفری با اشاره به اینکه خیران در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، مشارکت خوبی داشته اند، افزود: با مشارکت مطلوب حامیان زنجانی در طرح اکرام ایتام و محسنین استان زنجان میانگین سرانه ایتام در سال گذشته به 481هزار وفرزندان محسنین به 235هزار تومان ارتقاءیافته  که میانگین سرانه ایتام استان زنجان بیش از دوبرابر کشور می باشد.

,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به توسعه مشارکت‌های مردمی به‌ عنوان یکی دیگر از راهبردهای مهم این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: شبکه‌سازی در بخش‌های مختلف کاری و چابک سازی فعالیت‌ها از طریق واگذاری بخشی از امور تصدی‌گری این نهاد به مراکز نیکوکاری از برنامه‌های مهم این نهاد در این بخش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه