اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

مدیران به حضور در نماز جمعه توجه داشته باشند/ خطبه‌های رهبر انقلاب در نماز جمعه موجب برملا شدن پشت پرده فتنه شد

مدیران به حضور در نماز جمعه توجه داشته باشند/ خطبه‌های رهبر انقلاب در نماز جمعه موجب برملا شدن پشت پرده فتنه شد
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت نماز جمعه در دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: مدیران و مسئولان باید نسبت به حضور در نماز جمعه توجه جدی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی، با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز اولین نماز جمعه در ۵ مرداد، اظهار داشت: باید برای تبلیغ جایگاه نماز جمعه تلاش شود و این مهم جز با همت و همراهی مسئولین در تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: در مقوله نماز جمعه توجه به اصل این فریضه عبادی ـ سیاسی مهم است که باید نسبت به همراهی مردم تبلیغ و روشنگری شود.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه در طول سالیان متمادی شاهد اثرگذاری مستقیم خطبه‌های نماز جمعه در میان مردم بوده‌ایم، گفت: در سال ۸۸ و در اوج فتنه‌اندوزی‌ها شاهد بودیم که خبه‌های رهبر انقلاب تاثیر خود را گذاشت و به این ترتیب ناآگاهان نیز به جمع مردم پیوسته و زمینه کافی برای غلبه بر فتنه‌گران فراهم شود.

,

وی، خاطرنشان کرد: پرشوری نماز جمعه نشانه تدین و اقتدار جامعه اسلامی است و به همین جهت از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف باید نسبت به این امر اقدام کافی انجام شود تا شاهد حضور پرشورتر مردم از تمام اقضار جامعه باشیم.

,

حجت‌الاسلام قریشی، بیان داشت: نوع بیان خطیب و نیز ارتباط وی با مردم امری است که نسبت به ارائه مطالب تاثیر مستقیم دارد و خوشبختانه با بروزرسانی مطالب و نیز اقدامات مناسب شاهد افزایش چشمگیر مردم در نمازهای جمعه هستیم.

,

وی، خواستار توجه ویژه مسئولین در رده‌ها و دستگاه‌های مختلف به مقوله نماز جمعه و اهمیت این موضوع شد و عنوان کرد: اینکه برخی چنین ادعا دارند که حضور در میان مردم و در صفوف نماز جمعه نوعی دوری از خودنمایی و تظاهر است امری کاملا نادرست است، باید در موضوع نماز جمعه همین رفتار باشد و مسئولان هیچ ابایی از تظاهر و خودنمایی نداشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه