اخبار داغ

رئیس فدراسیون فوتبال کشور در قزوین:

بلیط الکترونیکی چالش‌های فوتبال را کاهش می‌دهد/ فدراسیون آماده برگزاری مسابقات در قزوین است

بلیط الکترونیکی چالش‌های فوتبال را کاهش می‌دهد/ فدراسیون آماده برگزاری مسابقات در قزوین است
رئیس فدراسیون فوتبال کشور ضمن شرکت در مجمع عمومی و سالیانه هیئت فوتبال استان قزوین گفت: تهیه بلیط الکترونیکی به کاهش چالش‌های فوتبال کمک قابل توجهی می‌کند و لازم است تمام افراد از آن استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مهدی تاج ظهر امروز(چهارشنبه) در مجمع عمومی و سالیانه هیئت فوتبال استان قزوین که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضاء مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: در استانی مثل قزوین در رابطه با فوتبال اقدامات خوب و پایه‌ای انجام شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین, صبح قزوین,
وی ادامه داد: فوتبال عاریتی و قرضی نیست که تیمی را از سایر استان‌ها آورد، برای مثال تیم کاسپین که مجموعه آن از خود استان است از زمینه خوبی برخوردار است و به قوام فوتبال کمک می‌کند و علاقمندی مردم به آن را به همراه خواهد داشت.
,
 
,
رئیس فدراسیون فوتبال کشور ابراز کرد: مجموعه درآمد کشور محدود است و با وجود این کمک جردن به شیوه‌ای که در هیئت فوتبال استان قزوین انجام می‌شود قابل تقدیر است.
,
 
,
وی افزود: اصحاب رسانه به حوزه فوتبال کمک کرده‌اند و ممکن است انتقاداتی به ورزش داشته باشند.
,
 
,
این مقام مسئول عنوان کرد: درمجموع اعتقاد عمومی بر این است که در قزوین باتوجه به محدود بودن مساحت و کم بودن زمان سفر برای شرکت در مسابقه برگزاری مسابقات لیگ امکانپذیر است. 
,
 
,
زمین‌های مصنوعی کوچک به رشد فوتبال کمک می‌کند
, زمین‌های مصنوعی کوچک به رشد فوتبال کمک می‌کند,
 
,
وی ادامه داد: در گذشته محلات در فوتبال و شناسایی استعدادها آموزشگاه‌ها همچنین محلات نیز باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه فرصت مناسبی برای رشد فوتبال است و داشتن آن از نداشتنش بهتر است.
,
 
,
تاج بیان کرد: کشور به 9منطقه تقسیم شده، برخی بازیکنان در لیگ مشاهده می‌شوند، اما برخی از آن‌ها در مناطق 9 گانه جست و جو می‌شوند.
,
 
,
وی افزود: اکنون یک تیم در سنین پایین تشکیل داده و به رشد آن‌ها و فوتبال کمک می‌کنیم و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.
,
 
,
رئیس فدراسیون فوتبال کشور اذعان کرد: هر کسی که می‌خواهد فوتبال بکند باید زمینه‌های آن برایش فراهم باشد، زمین‌های مصنوعی کوچک در استان‌ها می‌تواند آینده را تضمین کند و به رشد فوتبال کمک کند.
,
 
,
این مسئول ورزشی گفت: باتوجه به نزدیکی قزوین به پایتخت فدراسیون برای برگزاری برخی مسابقات عمومی و کلاس‌های آموزشی در استان قزوین آمادگی دارد.
,
 
,
وی ادامه داد: فوتبال با هیچ پدیده‌ای قابل مقایسه نیست و حتی کشورها قدرتشان را به وسیله فوتبال به رخ هم می‌کشند، درواقع فوتبال از زمینه‌های قدرت کشورها است.
,
 
,
تاج ابراز کرد: فوتبال قشری و منطقه‌ای نیست و از همه جای ایران برای حمایت از فوتبال به خیابان می‌آیند و شادی می‌کنند. 
,
 
,
در فوتبال ساحلی در رتبه دوم دنیا قرار داریم
, در فوتبال ساحلی در رتبه دوم دنیا قرار داریم,
 
,
وی افزود: فوتبال مسیر خوبی را طی می‌کند و با خوب بودن حال فوتبال حال ورزش کشور خوب است، اکنون در فوتسال در رتبه سوم و در فوتبال ساحلی در رتبه دوم دنیا قرار داریم.
,
 
,
رئیس فدراسیون فوتبال کشور عنوان کرد: باید دنبال برنامه ریزی برای تیم ملی باشیم، البته این ورزش با چالش‌هایی مواجه است که برگزاری مسابقه اخیر در خوزستان از جمله آن‌ها است و این آخرین باری نیست که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.
,
 
,
وی عنوان کرد: تهیه بلیط الکترونیکی به کاهش چالش‌های فوتبال کمک قابل توجهی می‌کند و لازم است تمام افراد از آن استفاده کنند.
,
 
,
این مقام مسئول ابراز کرد: ما از نظر فرهنگی از وضعیت خوبی برخوردار بوده و معتبر هستیم، اما ممکن است عده‌ای نیز در ورزشگاه حضور داشته و منجر به چالش شوند که کنترل و شناسایی آن‌ها با بلیط الکترونیکی قابل حل است.
,
 
,
وی ادامه داد: ظرفیت ورزشگاه باتوجه به تخلیه اضطراری و زمان و نحوه قرار گرفتن تماشاگران در جایگاه است و همچنین الزاماتی برای برگزاری لیگ درنظر گرفته شده که درصورت عدم تحقق آن‌ها لیگ برگزار نخواهد شد که البته برخی ورزشگاه‌ها این شرایط را فراهم کرده‌اند و در استان‌ها نیز درصورت فراهم نشدن باید در استان‌های همجوار برگزار شود.
,
 
,
تاج در پایان گفت: طرح اداره ورزشگاه‌ها با توجه به همیار هوادار مطرح شده که  طی آن پلیس صرفا در صورت ضرورت اقدام خواهد کرد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه