اخبار داغ

در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری صورت گرفت؛

آغاز ثبت نام افراد واجب التعلیم فاقد مدارک هویتی در مدارس سیستان وبلوچستان

آغاز ثبت نام افراد واجب التعلیم فاقد مدارک هویتی در مدارس سیستان وبلوچستان
مسئول دبیرخانه کمیسیون فاقدین شناسنامه شورای تامین سیستان وبلوچستان از آغاز ثبت نام افراد واجب التعلیم فاقد مدارک هویتی در مدارس استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم برازنده در گفتگو با عصرهامون گفت: به منظور ثبت نام افراد واجب التعلیم فاقد مدارک هویتی در استان سیستان وبلوچستان، فرمانداری ها و برخی مراکز تعیین شده است تا این افراد بتوانند به راحتی مراجعه کرده و کار نام نویسی در مدارس استان برای ادامه تحصیل را انجام دهند.
 
وی افزود: در زاهدان به غیر از فرمانداری، چند مرکز دیگر برای این کار مشخص شده است.
 
برازنده تاکید کرد: این طرح تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و پس از اتمام مهلت قانونی به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و ضرورت دارد تمامی افرادی که چنین شرایطی را دارند در موعد مقرر مراجعه کرده و کار ثبت خود را قطعی کنند.
 
وی تصریح کرد: سال گذشته حدود 7هزار و700 واجب التعلیم فاقد مدارک هویتی در مدارس سیستان وبلوچستان ثبت نام کردند که پیش بینی می شود امسال به بالغ بر 8هزار نفر برسد.
 
شایان ذکر است در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیچ فرد ساکن جمهوری اسلامی ایران نباید از تحصیل محروم باشد طرحی در سال 95 به تصویب دولت رسید که تمامی افرادی که حتی فاقد مدارک هویتی بوده و در این کشور سکونت دارند امکان ادامه تحصیل برایشان فراهم شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه