اخبار داغ

وقتی برانکو وسایلش را برد حس کردم نمی‌ماند/ شاید در پرسپولیس نمانم

وقتی برانکو وسایلش را برد حس کردم نمی‌ماند/ شاید در پرسپولیس نمانم
کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به هیچ عنوان در حد سرمربیگری پرسپولیس نیستم. انشالله سرمربی جدید بیاید و اگر خواست در کنار تیم هستم و اگر نخواست مانند همیشه طرفدار پرسپولیس بوده و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره آغاز تمرینات این تیم پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا از امروز (چهارشنبه) تمرینات خوبی انجام بدهیم. باشگاه اعلام کرده قرار است تا شنبه هفته آتی سرمربی پرسپولیس انتخاب شود و کارش را شروع کند. تا آن زمان به من اجازه دادند با تیم کار کرده و بتوانیم تمرینات را شروع کنیم تا از سایر تیم‌ها عقب نیفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

قرار است یکی، ۲ بازیکن دیگر به ما اضافه شوند

,

او ادامه داد: بیشتر بازیکنانی که در سال‌های پیش داشتیم همچنان در اختیار داریم و قرار است یکی، ۲ بازیکن دیگر به ما اضافه شوند. امیدوارم با تمرینات خوب بار دیگر بتوانیم نتایج خوبی که در سال‌های اخیر کسب کرده ایم، تکرار کنیم. نتایج ما با برانکو به شکلی بوده که هواداران همیشه خوشحال بودند.

,

باقری تصریح کرد: امیدوارم هر سرمربی‌ای که انتخاب می‌شود بتواند کار‌هایی که به پرسپولیس کمک می‌کند ادامه دهد.

,

به هیچ عنوان در حد سرمربیگری پرسپولیس نیستم

,

او درباره مباحثی که نسبت به سرمربیگری اش در پرسپولیس مطرح شده بود، گفت: موضع خودم را اعلام کرده و گفتم به هیچ عنوان در حد سرمربیگری پرسپولیس نیستم. انشالله سرمربی جدید بیاید و اگر خواست در کنار تیم هستم و اگر نخواست مانند همیشه طرفدار پرسپولیس بوده و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

,

مربی تیم پرسپولیس درباره اینکه مدیران باشگاه از گزینه‌های سرمربیگری خواسته اند او در کادرفنی جدید پرسپولیس حضور داشته باشد، بیان کرد: اطلاعی ندارم که باشگاه چگونه با گزینه‌های مدنظر صحبت می‌کند، اما این مسائل مهم نیست. طبیعی است هر سرمربی بیاید کادر فنی خودش را می‌آورد و در این زمینه آزاد است. اگر سرمربی جدید خواست من در کنارش باشم با کمال میل و افتخار به او کمک می‌کنم.

,

او درباره اینکه آیا از گزینه نهایی باشگاه پرسپولیس خبر دارد یا خیر، اظهار داشت: تا جایی که می‌دانم با سه سرمربی صحبت شده و باشگاه خواسته هایش را با آن‌ها در میان گذاشته است. انشالله تا شنبه با یکی از این مربیان به توافق می‌رسند. مدیران باشگاه در این زمینه با من صحبت نکرده اند و امیدوارم بهترین تصمیم را بگیرند.

,

باقری درباره غیبت بسیاری از بازیکنان در نخستین جلسه تمرین پرسپولیس و احتمال حضور بیرانوند و علیپور در فوتبال گفت: بازیکنان ملی پوش مان طبق برنامه‌ای که برانکو برای آن‌ها درنظر گرفته بود به دلیل حضور در اردوی تیم ملی تا ۱۰ تیر استراحت می‌کنند. رادوشویچ به دلیل بیماری اش از من خواست با یکی، دو روز تاخیر به تمرین بیاید. محمد انصاری هم امروز باشگاه بود و برای تمدید قرارداد به توافق رسید. فرشاد احمدزاده هم غایب است، اما سایر بازیکنان در تمرین هستند.

,

او درباره اینکه آیا یا طبق برنامه برانکو تمرینات پرسپولیس را آغاز کرده است، گفت: برانکو دیگر در پرسپولیس نیست و ما برنامه خودمان را داریم. به همین دلیل تمرین‌ها را شروع کردیم تا عقب نمانیم. تا شنبه صبر می‌کنیم تا پس از انتخاب سرمربی او کارش را شروع کند.

,

اگر روزی بخواهم سرمربی بشوم باید از تیم‌های معمولی شروع کنم

,

باقری درباره اینکه بیشتر پیشکسوتان پرسپولیس اعتقاد دارند او بهترین گزینه برای جانشینی برانکو است، اظهار داشت: آن‌ها به من لطف دارند و از پیشکسوتان تشکر می‌کنم، اما اگر روزی بخواهم سرمربی بشوم باید از تیم‌های معمولی شروع کنم تا برای حضور در تیم‌های بزرگ باتجربه شوم. هرچند در سال‌هایی که کنار سرمربیان پرسپولیس بوده ام تجاربی به دست آورده ام، اما سرمربیگری در پرسپولیس کار سخت و دشواری است. نه اینکه نتوانم سرمربی باشم، اما خودم دوست دارم از تیم‌هایی این کار را شروع کنم که پله به پله بالا بیایم.

,

, ,

از برانکو و دستیارانش بابت اینکه نتایج خوبی را در پرسپولیس کسب کردند تشکر می کنم

,

مربی پرسپولیس درباره اینکه آیا برانکو ایوانکوویچ در گفتگو‌های خصوصی اش با او درباره جدایی از این تیم صحبت کرده بود، گفت: زمانیکه برانکو می‌خواست به مرخصی برود کل وسایل خود را با کرواسی نمی‌برد، اما این بار چنین کاری انجام داد و من به همین دلیل احساس کردم شاید دیگر به ایران و پرسپولیس بازنگردد. او به دلیل مشکلاتی که با باشگاه داشت چنین کاری انجام داد و تصمیم گرفت به تیم دیگری برود. از برانکو و دستیارانش به دلیل اینکه در سه چهار سال اخیر روز‌های خیلی خوب و خوشحال کننده‌ای را برای فوتبال ما و هواداران پرسپولیس رقم زدند، تشکر می‌کنم. امیدوارم هر جا هستند موفق باشند.

,

باقری درباره اینکه با توجه به نتایج خوب برانکو و کسب قهرمانی‌های متوالی برای پرسپولیس، جانشین او کار سختی در این تیم دارد، گفت: در همه جای دنیا اینگونه است که یک سرمربی پس از سه، چهار سال کار کردن در یک تیم از آن می‌رود، اما انتظار دارم با حضور سرمربی جدید هم حمایت‌ها و انرزی مثبتی که از طرفداران و باشگاه داشتیم ادامه یابد. در تلاش هستیم شرایط به شکلی فراهم بشود که سرمربی جدید هم مانند برانکو آرام آرام سطح پرسپولیس را بالا بیاورد و راحت کارش را انجام بدهد.

,

کوچک‌ترین کاری که از دستم بر بیاید برای کمک به تیم‌ انجام می‌دهم

,

باقری درباره اینکه از او به عنوان یکی از عوامل موفقیت‌ها و کاهش حاشیه‌های پرسپولیس یاد می‌شود، گفت: باز هم می‌گویم کار خاصی در تیم انجام نداده ام و دوستان لطف دارند. کوچک‌ترین کاری که از دستم بر بیاید برای کمک به تیم‌ انجام می‌دهم. مهم نیست برخی‌ها بحث نفر اول، دوم یا سوم را مطرح می‌کنند. اینکه بتوانم گوشه‌ای از کار را بگیرم و به پرسپولیس کمک کنم برای من مهم‌تر است. امیدوارم اگر امسال هم در تیم بودم مانند سال‌های پیش کنار بازیکنان باشم و به سرمربی کمک کنم تا کارش را راحت‌تر انجام بدهد.

,

مربی پرسپولیس درباره پرداخت نشدن مطالباتش بیان کرد: پولمان را می‌دهند و مشکل خاصی نیست‌.

,

باقری درباره اینکه چه بازیکنانی قرار است در نقل و انتقالات به پرسپولیس اضافه شوند، گفت: در حال حاضر باشگاه به جز فرشاد احمدزاده بازیکنی نگرفته است و من از مدیران مرسپولیس درخواست کرده ام اجازه بدهند ابتدا سرمربی مشخص شود و سپس در فرصت مناسب سراغ جذب بازیکنان جدید بروند.

,

او درباره اینکه ترجیح می‌دهد از بین گزینه‌های مطرح شده کدام مربی، سرمربی پرسپولیس شود، اظهار داشت: اجازه بدهید باشگاه کارش را انجام بدهد. نظر من زیاد مهم نیست و هر زمان سرمربی آمد با او صحبت می‌کنیم و دیدگاه هایمان را درباره مسائلی که در فوتبال ایران وجود دارد، ارائه می‌دهیم که به سرمربی جدید کمک کند. امیدوارم انتخاب خوبی صورت بگیرد تا ما هم بتوانیم از او استفاده کنیم.

,

مربی پرسپولیس درباره مطرح شدن نام علی دایی و افشین قطبی به عنوان گزینه‌های داخلی سرمربیگری پرسپولیس گفت: نظر خاصی در این زمینه ندارم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه