اخبار داغ

نشست کانون بازنشستگان فولاد کرمان با معاون وزیر کار چگونه گذشت؟

نشست کانون بازنشستگان فولاد کرمان با معاون وزیر کار چگونه گذشت؟
نشست بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگان فولاد کرمان با حضور معاون امور مجلس وزارت تعاون و جمعی از مسئولان این استان در حالی برگزار شد که خروجی آن پیگیری ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای و به روز شدن حقوق بازنشستگان صندوق فولاد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کانون بازنشستگان فولاد استان کرمان امروز (چهارشنبه) با حضور معاون امور مجلس وزارت تعاون، نماینده مردم کرمان، معاونین استاندار کرمان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و جمعی از مسئولان استان در محل استانداری کرمان به منظور بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگان فولاد کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست افزود: وزیر تعاون و همه دغدغه مشکلات بازنشستگان را دارند و برای پاسخگویی به دغدغه های آنان اهتمام ویژه ای دارند. میر هادی قره سید رومیایی با بیان اینکه مشکلات و نگرانی‌های بازنشستگان فولاد باید شنیده شود افزود: باید ۲۴ ساعته در حل آن کوشش شود و همه مطالب ارائه شده در این نشست نیز پیگیری می‌شود.

,

عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان فولاد استان کرمان نیز به بحث به روز رسانی حقوق‌ها بر اساس احکام تاکید کرد و گفت: کانون مدافع بازنشستگان است.

,

شهسواری با اشاره به اینکه ۲۷۰ نفر از بازنشستگان فولاد در کرمان دارای بیماری صعب العلاج هستند تصریح کرد: خدمات به این بیماران باید به نحو مطلوبی ارائه شود زیرا آنها جانبازان معدن هستند.

,

یکی از اعضای کانون بازنشستگان فولاد کرمان گفت: تا زمانی که اختلافات سیاسی در استان کرمان است مشکلات بازنشستگان فولاد مرتفع نمی‌شود.

,

در حاشیه این نشست، خانمی که پدرش در معدن به شهادت رسیده بود با شنیدن مصائب همکاران پدرش، اشک از چشمانش جاری شد که در همان حین قره سید رومیانی (معاون وزیر کار) با دیدن اشک‌های آن خانم، اشک از چشمانش جاری شد و از شدت گریه، برای مدتی کوتاه سکوت بر فضای جلسه حاکم شد.

,

پس از توقف کوتاه، معاون وزیر قول پیگیری فوری موضوع نامه اش را داد.

,


پس از اینکه حضار حرکت قره سید رومیانی را مشاهده کردند در طول جلسه نامه‌های مختلفی را به وی می‌رساندند.

,
,


این حرکت معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی باعث تقدیر فراوان پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از وی شد.

,
,


در قسمتی دیگر از این نشست، یکی از حضار تصاویری از همکارانش که همگی جانباز و یا مبتلا به اثرات حملات شیمیایی بودند، نشان داد که قره سید رومیانی از وی درخواست کرد که تصاویر را ببیند و برای مدتی مجدداً جلسه فضایی سنگین و ناراحت کننده را تجربه کرد و افراد بسیار متأثر شدند.

,
,


در بخشی از نشست امروز، یکی از مسئولان به ارائه گزارش پرداخت که معاون وزیر کار خواستار توقف ارائه گزارش‌ها شد و گفت: آمده ایم که صحبت و دغدغه‌ها را بشنویم.

,
,


در این نشست نیز برخی از بازنشستگان با صدای بلند از کاستی‌ها گله می‌کردند که دبیر نشست سعی کرد، از صحبت‌های خارج از زمان جلوگیری کند که با واکنش شدید معاون وزیر کار مواجه شد و معاون ویر گفت: دبیر نشست باید خود بازنشستگان باشند و بگذارید همه صحبت کنند؛ آمده ایم مشکلات را بدانیم.

,
,


در پایان این نشست چند ساعته پس از اینکه یکی از حضار از برخورد یکی از کارمندان کرمان با بازنشستگان گلایه شدید کرد؛ معاون وزیر کار دستور تعدیل آن نیرو را صادر کرد.

,
,

منبع: ایرنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه