اخبار داغ

در آئین تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان عنوان شد؛

سردار رجبی: برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان در تراز انقلاب بود/ مرادنیا: اعلام خبر سرنگونی پهپاد آمریکایی از برکات این کنگره بود

سردار رجبی: برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان در تراز انقلاب بود/ مرادنیا: اعلام خبر سرنگونی پهپاد آمریکایی از برکات این کنگره بود
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: همه دست اندرکاران این کنگره کاری در تراز انقلاب و توان خود انجام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار محمد حسین رجبی عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از دست اندرکاران کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان اظهار داشت: برگزاری چنین کنگره هایی در راستای مقابله با جنگ فرهنگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی با اشاره به اینکه کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان عالی برگزار شد اضافه کرد: سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران از اعضای ستاد و کمیته های این کنگره و نحوه برگزاری اجلاسیه پایانی آن ابراز رضایت کرد.

,

 

,

سردار رجبی افزود: همه دست اندرکاران این کنگره کاری در تراز انقلاب و توان خود انجام دادند.

,

 

,

وی با بیان اینکه ساختار کمیته ها از سال ۹۳ شکل گرفت اظهار داشت: کنگره در مقایسه با دیگر کنگره ها در استان های بویژه در زمینه اطلاع رسانی بهتر برگزار شد.

,

 

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: همه به دنبال خدمت به شهدا بودند و بر سر این کار تعصب خاصی داشتند.

,

 

,

وی افزود: کنگره کردستان در حد عالی ارزیابی شده است، چرا که اطلاع‌رسانی هیچ کنگره‌ای به اندازه کنگره کردستان در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی و سایر رسانه‌ها نبود.

,

 

,

سردار رجبی ادامه داد: هماهنگی جمعی یکی دیگر از ویژگی‌های برتر کنگره شهدای کردستان بود که همه مسوولان در کنار هم بودند و همه احساس مسوولیت می‌کردند.

,

 

,

کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان، نمادی از کار مشترک در استان بود

, کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان، نمادی از کار مشترک در استان بود, کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان، نمادی از کار مشترک در استان بود,

 

,

در ادامه بهمن مرادنیا استاندار کردستان خاطرنشان کرد: همه فارغ از هر خط فکری و جناحی، در برگزاری این کنگره،تلاش و همکاری کردند و نتیجه آن اگرچه در مقابل ایثار شهدا کوچک اما در قیاس با کشور، کار بزرگی بود. 

,


وی افتخار اعلام خبر سرنگونی پهباد آمریکایی از سوی سردار سلامی در این کنگره را از برکت خون شهدای مظلوم استان دانست. 

,
,


مرادنیا برگزاری کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید را تمرین کار جمعی نامید و ابراز امیدواری کرد این تفکر جمعی و اتحاد در کار در استان باقی بماند و از مدیران استان خواست در راه خدمت به مردم کردستان که همیشه در کنار نظام ایستاده اند این اتحاد و همکاری را سرلوحه کار خود قرار دهند و آن را در به کار ببندند. 

,
,


استاندار کردستان با اشاره به حضور پرشور مردم در کنگره، این حضور را موجب رونق و صفای کنگره و موجب خشنودی شهدا دانست. 

,
,


بهمن مردانیا در ادامه اضافه کرد: کارهای پراکنده زیادی برای شهدا انجام شده و هر دستگاه به وسع خود انجام داده اما باید کاری ماندگار برای شهدا انجام دهیم و این کار، باغ موزه است که بلاتکلیف مانده که با همت جمعی حتما انجام خواهد شد. 

,
,


وی در خاتمه از تلاش های صدا و سیما در پوشش کامل این کنگره و همچنین تلاش رسانه های استان در پوشش خبری آن تقدیر و تشکر کرد. 

,
,


در پایان این جلسه با اهدا لوح تقدیر از دست اندر کاران برگزاری کنگره تجلیل شد .

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه