اخبار داغ

رئیس فدراسیون فوتبال کشور:

شرایط برای موافقت با واگذاری استقلال و پرسپولیس سخت است/ با وجود محدودیت‌ها به تیم ملی امید، امیدوارم

شرایط برای موافقت با واگذاری استقلال و پرسپولیس سخت است/ با وجود محدودیت‌ها به تیم ملی امید، امیدوارم
رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: شرایط برای موافقت با واگذاری دو تیم پرسپولیس و استقلال سخت است و مستلزم دارا بودن منابع درآمدی پایدار و به رسمیت شناختن حقوق فوتبال است، اما به هرحال واگذاری آن باید صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تاج در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: اکنون خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال در مجلس مورد بحث است و من نیز در جلسات آن شرکت کردم، آنچه که مسلم است به نظرم باید این دو تیم واگذار شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: شرایط برای موافقت با واگذاری این دو تیم سخت است، تا زمانی که باشگاه دارای منابع درآمدی پایدار نبوده و حقوق شناخته شده فوتبال به رسمیت شناخته نشود، گرفتن باشگاهی مثل استقلال و پرسپولیس برای یک مؤسسه یا مجموعه سخت است.

,

رئیس فدراسیون فوتبال کشور درباره زمینه‌های مورد نیاز واگذاری دو تیم مورد نظر ابراز کرد: رعایت حقوق شناخته شده، ایجاد منابع درآمدی پایدار برای آن‌ها و اعطای منابع درآمدی ایجاد شده برای آن از زمینه‌های واگذاری استقلال و پرسپولیس است.

,

وی افزود: مسئولیت فراهم ساختن برخی زمینه‌ها و اعطای منابع پایدار درآمدی به عهده مجمعی است که ما عضو آن نیستیم.

,

تیم کاسپین با قوت به فعالیتش ادامه دهد

, تیم کاسپین با قوت به فعالیتش ادامه دهد,

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت تیم فوتبال قزوین در لیگ عنوان کرد: با صحبت‌های انجام شده به این موضوع تاکید شده که تیم کاسپین باید با قوت به فعالیتش ادامه دهد، البته باید رشد کند.

,

وی افزود: با خریدن تیم لیگ برتری توسط استان مخالفتم و معتقدم فوتبال را عاریتی نمی‌توان اداره کرد، اما کاسپین را باید تقویت کنند، با این روش مردم به تیم علاقمند خواهند شد و احساس تعلق می‌کنند.

,

تاج درباره اردوی برون مرزی تیم‌ها بیان کرد: اعتقادم بر این است که وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست و حتی خود فدراسیون نیز نمی‌تواند پول‌هایش را از فیفا اخذ کند.

,

وی افزود: نگرانیم اتفاقی که برای برانکو افتاد برای ویلموس نیز رخ دهد، به هر جهت ما باید پول ویلموس را پرداخت کنیم و پولمان را از فیفا بیرون آوریم که در این راستا تلاش‌هایی صورت گرفته و فیفا نیز اقداماتی انجام می‌دهد.

,

حل پرونده تیم‌ها در فیفا ضروری‌تر از اردوی خارجی است

, حل پرونده تیم‌ها در فیفا ضروری‌تر از اردوی خارجی است,

رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: کشور هم باید برای کمک به فوتبال کمک‌هایی انجام دهد تا پول را از فیفا گرفته و موانع را رفع کنیم، تیم‌ها نیز از مشکلات بسیاری برخوردارند و برخی از آن‌ها دارای پرونده‌هایی در فیفا هستند.

,

وی ادامه داد: به نظر من بهتر است تیم‌ها پرونده‌های خود را در فیفا حل کنند، در داخل تمرین کنند و با همین پول برخی موانع موجود را رفع کنند، درواقع نباید برای تمرین در خارج چشم و هم چشمی وجود داشته باشد.

,

این مسئول ورزشی ابراز کرد: ممکن است منابع مالی باشگاهی از جیب شخصی افراد بوده و توانایی تامین هزینه‌ها را داشته و مانعی در فیفا نداشته باشند، در این موارد می‌توانند تمرین خارج از کشور داشته باشند، اما نظر شورای برون مرزی بر این است که با این اردوها موافقت نکنند.

,

فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید است

, فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید است,

وی درباره سرمربی بودن فرهاد مجیدی در تیم ملی امید تصریح کرد: فرهاد مجیدی جوانی خوب و بسیار توانمند و سرمربی تیم ملی امید است.

,

تاج ادامه داد: از یک سال و نیم پیش این تیم را تشکیل داده و خوشبختانه در بازی‌های مقدماتی که هر سال اوت می‌شدیم، اما امسال در سیبل چهار بازی‌های نهایی قرار داریم چراکه در لیگ قبلی چهارم شدیم و اکنون نیز با هفت امتیاز دوم شدیم.

,

وی بیان کرد: مجیدی فردی توانمند و علاقمند است و حاضر شده محکم بایستد و تیم امید را هدایت کند، طی 10تا 20روز آینده برای نخستین بار مسابقه‌ای دوستانه بین تیم ملی بزرگسال و تیم امید برگزار خواهد شد.

,

رئیس فدراسیون فوتبال کشور افزود: سرمربی تیم ملی بزرگسال تیم امید را از نزدیک مدنظر دارد و ارتباط خوبی بین وی و مجیدی وجود دارد.

,

وی در پایان عنوان کرد: از کمیته ملی المپیک و وزرات ورزش 200میلیون تومان از دو ماه آهر پارسال تاکنون پول دریافت کرده ایم و آن را نیز بعنوان پاداش به تیم امید پرداخت شده است، اما تمام کشور را بسیج کرده‌ایم که با همین امکانات محدود فعالیت کنند و من نیز به تیم ملی امید امیدوارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه