اخبار داغ

خط شکنی به نام گاندو؛

جذب مخاطب بدون دریدن پرده های حیا

جذب مخاطب بدون دریدن پرده های حیا
این روزها شاهد گل کردن گاندو در تلویزیون هستیم، سریالی که با پرداختن به موضوعات خاص امنیتی خط شکنی کرده و از همان قسمت اول مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ گسترش دامنه رسانه ها از شبکه های ماهداره ای گرفته تا فضای مجازی؛ فعالین حوزه رسانه را با چالش جذب مخاطب روبرو کرده است زیرا دیگر انحصار رسانه ای وجود ندارد تا تنها با تولید یک برنامه رفع تکلیف کرده و نیاز مخاطب را برطرف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در این راستا در سالهای اخیر شاهد تقلای فیلمسازان برای جذب مخاطب از جنبه های نه چندان زیبایی چون از بین بردن مرزهای اخلاقی و دریدن پرده های حیا بودیم که این موارد در سریالهای شبکه خانگی و سینما و تلویزیون دیده می شود.

,

اما این روزها شاهد گل کردن گاندو در تلویزیون هستیم، سریالی که با پرداختن به موضوعات خاص امنیتی خط شکنی کرده و از همان قسمت اول مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است.

,

گاندو که در این ایام هر شب به روی آنتن شبکه سه می رود سریالی است که با نگاهی متفاوت به پرونده های امنیتی افراد نزدیک به سران دولتی پرداخته است.

,

شاید به روز و امروزی بودن پرونده ها و نپرداختن به سوژه های عهد عتیق رمز موفقیت این سریال بوده؛ اگر چه از ابتدای پخش، گاندو همواره حاشیه هایی به همراه داشت وشاهد برخی سانسورها و تغییر مکالمه بازیگران آن بودیم امام امروزه با وجود شبکه های اجتماعی دیگر تیغ سانسور چندان برشی ندارد.

,

در این رابطه جواد افشار کارگردان این سریال تلویزیونی می گوید: من از مدیران ارشد سازمان صداوسیما و دولتی‌ها دعوت می‌کنم سعه‌صدر داشته باشند که هم به نفع نظام و هم افراد و اشخاص است. مجموعه «گاندو» یک مطالبه مردمی به حق است که اتفاقاً شفاف‌سازی می‌کند نه به دلیل اینکه به کسی برچسب بزند و کسی را زیر سوال ببرد. ما می‌گوییم هر فرد و هر شخصی باید پاسخگوی عملکرد خودش باشد. بنا نیست هیچ مقام ارشدی تاوان عملکرد فلان اقوام و فامیل خود را بدهد. یعنی اینکه قرار نیست خدایی ناکرده برادر و فرزند من یک جرم و فسادی کرده باشند و من تاوان آن را بدهم. اتفاقاً اگر شفاف‌سازی انجام شود اگر فردی از خانواده من چنین خلافی انجام دهد نه تنها این کار تأیید نمی‌شود بلکه آن را محکوم هم کرده‌ایم؛ به خصوص وقتی پایِ جاسوسی و خیانت به وطن، به میان می‌آید.

,

البته تمام این حواشی برجذابیت این سریال افزود در ادامه برخی نظرهای مخاطبان سریال را می خوانیم:

,

 -اولین قسمتش را که دیدم واقعا میخکوب شدم به تلویزیون و واقعا از آقای افشار متشکرم که پا در عرصه نوین فیلم سازی اکشن در ایران کرده اند و این افتخاره بزرگیه و قابل تحسینه.

,

– با سلام و سپاس فراوان از تمامی عوامل دست اندرکار خصوصا تهیه کننده و کارگردان محترم. قطعا این سریال در جذب مخاطبان قشر جوان و جذبشان بسوی سازمانها ونهادهای امنیتی و انقلابی خیلی موثر خواهد بود ضمن اینکه گوشه ای ازتلاشهای سربازان گمنام به تصویر کشیده شده است. …موفق باشید.

,

-مخاطبی دیگر نظر داده است: از تمام بازیگران گاندو تشکر میکنم که به مردم می‌گویند که آقازاده و یک شخص عادی فرقی ندارد و درضمن از ماموران زحمت کش و سربازان گمنام هم تشکر خاص داریم و خسته نباشید میگم.

,

همچنین وحید رهبانی بازیگر نقش محمد بر موفقیت جذب مخاطب در این سریال تاکید دارد و می گوید: خوشبختانه چشم‌انداز”گاندو” از ابتدا جلب رضایت مردم بود و نگاه جناحی از جنس چپ و راست نداشته است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه