اخبار داغ

حمله به 3 آمر به معروف و ناهی از منکر در نیشابور

حمله به 3 آمر به معروف و ناهی از منکر در نیشابور
یک شرور سابقه‌دار که توسط اعضای یک خانواده مورد امربه‌معروف و نهی از منکر قرار گرفته بود با حمله با سلاح سرد، آن‌ها را راهی بیمارستان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح دو روز پیش، پس از امربه‌معروف و نهی از منکر یک نفر توسط اعضای یک خانواده در جلو منزلشان، این فرد با حمله به این افراد با سلاح سرد به همه اعضای خانواده آسیب وارد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

یکی از مصدوم‌های این حادثه در گفت‌وگو با صبح توس گفت: پس از آنکه حدود ساعت پنج صبح، فردی معلوم‌الحال با بلند کردن صدای خودرو خود جلو منازل مسکونی با تذکر و امربه‌معروف ساکنین یکی از طبقات مواجه شد، بدون توجه به صحبت‌ها به کار خود ادامه داد و ساکنین ضمن تماس با پلیس در اطراف محل منتظر حضور پلیس می‌مانند.

,

وی تأکید کرد: پس از حدود 40 دقیقه و سه بار تماس با مرکز 110، این شرور با حمله به ما توسط برخی سلاح‌های سرد که همراه داشت، ما را مورد ضرب‌وجرح قرارداد و پس از ورود دیگر همسایه‌ها فرد توسط مردم دستگیر و ما روانه بیمارستان شدیم.

,

فرد مضروب که نخواست نامش منتشر شود ادامه داد: تأخیر 40 دقیقه‌ای نیروی انتظامی عامل اصلی بروز این درگیری بود و اگر نیروی انتظامی سریع‌تر درصحنه حاضر می‌شد این اتفاق روی نمی‌داد. واقعاً جای سؤال است حضور پلیس با این تأخیر زیاد آن‌هم در صبح که هیچ‌گونه ترافیکی نیست چه عاملی دارد.

,

وی با اشاره به اینکه پس از شروع مراحل پیگیری قضایی متوجه شدیم که نامبرده سابقه شرارت دارد و سال گذشته اقدام به قمه‌کشی و درگیری گروهی و خیابانی کرده تأکید کرد: امیدواریم قوه قضاییه با در نظر گرفتن سوابق و انگیزه این ضارب موضوع را در حد ضرب‌وجرح عمدی و پرداخت دیه تمام نکند بلکه جنبه عمومی جرم مانند برهم زدن و سلب آسایش و امنیت عمومی، مزاحمت، تهدید، فحاشی رکیک را پیگیری کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه