اخبار داغ

بی تفاوتی مسئولان نسبت به مطالبات مردمی

گلایه‌مندی شهروندان لنده‌ای از سرعت گیرهای غیراستاندارد/سال‌هاست هیچ اقدامی نسبت به استاندارسازی صورت نگرفته است+تصاویر

گلایه‌مندی شهروندان لنده‌ای از سرعت گیرهای غیراستاندارد/سال‌هاست هیچ اقدامی نسبت به استاندارسازی صورت نگرفته است+تصاویر
ایجاد سرعت گیر در مناطق مختلف شهری یکی از مهمترین و بهترین راه های کاهش میزان تصادفات در معابر شهری است ولی بحث استانداردسازی این سرعت گیر ها از احداث خود آنان مهمتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، امروز اجرای طرح های ترافیکی با هدف کاهش میزان ترافیک و ایجاد بستری امن برای استفاده کنندگان از راه ها در معابر شهری و روستایی صورت می گیرد تا از میزان مرگ و میر های ناشی از تصادفات رانندگی در سطح شهرها کاشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

یکی از مهمترین وظایف شورای ترافیک در سطح شهرستان ها و مراکز استان ها اتخاذ سیاست های راهبردی در جهت کاهش میزان ترافیک و استاندارد سازی جاده ها با نصب علائم راهنمایی و رانندگی به منظور کاهش میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات است که در چند سال گذشته با فرهنگ سازی خوبی که در مدارس، مساجد و محیط های شهری صورت گرفته است تا حدودی توانسته آمار تصادفات را کاهش دهد.

,

 

,

ایجاد سرعت گیرهای استاندارد برای کاهش میزان تصادفات و کنترل عبور و مرور و پیشگیری از آمار مرگ و میر از عمده دلایل ایجاد این سرعت گیرها است که باید با استاندارد های لازم نیز تهیه و نصب شوند.

,

 

,

متاسفانه عدم استاندارد بودن سرعت گیرهای موجود در سطح شهرلنده باعث گلایه شهروندان و وارد نمودن خسارات مالی زیادی به خودروها شده است که مهمترین علت آن عدم ایمن سازی و استاندارد سازی آن است.

,

 

,

در برخی خیابان های شهرلنده از جمله خیابان شهید باهنر(مور) سه سرعت گیر جانمایی شده است که متاسفانه به دلیل غیر استاندارد بودن این سرعت گیرها خودروهای با سه سرنشین را با مشکلات اساسی مواجه می سازد که چندین بار نیز به شهرداران مختلف این مسئله بیان و رسانه ای شد و هیچ اقدامی در راستای ایمن سازی و رفع مشکلات این سرعت گیرها صورت نگرفته است.

,

 

,

تصویر زیر گواه همین ادعا است که حتی داد شهروندان را نسبت به بی تفاوتی مسئولان شهرداری و شورای شهر دراورده است و متاسفانه در این موضوع هیچ کدام تا کنون هیچ قدمی برنداشته اند هرچند تلاش های خوبی در حوزه خدمات شهری صورت گرفته است ولی این معضل همچنان باقی است.

,

 

,

متاسفانه عدم استاندارد بودن سرعت گیرها باعث وارد شدن خسارات زیادی به خودروهای آتش نشانی، فوریت های پزشکی 115 ، پلیس110در هنگام ماموریت های خود شده است که نیاز است با سرعت خودشان را به محل ماموریت برسانند و ضربات شدیدی را تحمل کنند که باعث خسارت های میلیونی نیز شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه