اخبار داغ

مدیرعامل نفت سپاهان تغییر کرد

مدیرعامل نفت سپاهان تغییر کرد
نفت سپاهان در پایان سال ۹۴ میزان فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی را ثبت کرده بود که این رقم در سال ۹۷ به ۳,۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ابراهیمی مدیر عامل شرکت نفت سپاهان در حالی از این مجموعه جدا می شود که در سال ۹۴ این شرکت را با سود ۱۱۵ میلیارد تومانی تحویل گرفت و پس از حدود دو سال و نیم فعالیت این شرکت را با سود خالص ۱۰۰۰ میلیارد تومانی تحویل عباس بنی شریف می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد ابراهیمی,

محمد ابراهیمی مدیر عامل خوشنام شرکت نفت سپاهان از بزرگترین زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی کارکنان نفت در حالی فردا از این مجموعه جدا می شود که در سال ۹۴ این شرکت را با سود ۱۱۵ میلیارد تومانی تحویل گرفت و پس از حدود دو سال و نیم فعالیت این شرکت را با سود خالص ۱۰۰۰ میلیارد تومانی تحویل عباس بنی شریف مدیر عامل جدید این مجموعه می‌دهد.

,

وی در حالی سکان هدایت نفت سپاهان را به ارزش بازار ۴,۷۵۰ میلیارد تومان به مدیر عامل جدید می سپارد که در سال ۹۵ این شرکت بورسی را به ارزش ۷۸۰ میلیارد تومان تحویل گرفته بود.

,

گفتنی است، نفت سپاهان در پایان سال ۹۴ میزان فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی را ثبت کرده بود که این رقم در سال ۹۷ به ۳,۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

,

نفت سپاهان با عملکردی قابل قبول طی ۳۰ ماه گذشته توانسته بود بیشترین میزان رشد سودآوری را در میان دیگر تولیدکنندگان شرکت‌های روانکار بدست آورد.

, ,
, , ,
, ,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه