اخبار داغ

وزیر نیرو:

اعتبار تملک 11 روستای حاشیه سد سیمره پرداخت می‌شود

اعتبار تملک 11 روستای حاشیه سد سیمره پرداخت می‌شود
وزیر نیرو گفت: در تعهد دولت است که منابع مالی لازم برای تملک 11 روستای حاشیه سد سیمره هر چه سریع‌تر انجام و پرداخت صورت بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، رضا اردکانیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم لرستان با بارش‌های خوبی که دارد با احداث‌های مطمئن این آب را برای افق بلندمدت تأمین کنیم و با توجه به احتمالاتی که برای سیلاب است قطعاً می‌بایست سازه‌هایی داشته باشیم که بامطالعه لازم، رعایت حقابه‌ها و رعایت جنبه‌های زیست‌محیطی این مخازن و سازه‌ها بتوانند نقش مهم خود را در کاهش خسارات ایفا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

 

,

وی افزود: از مدتی قبل بازنگری بحث‌های مربوط به برنامه‌ریزی منابع آب این استان و به‌تبع آن تخصیص‌های جدید در دستور کار وزارت نیرو است و در همکاری نزدیک با شرکت‌ها و مقامات استان این بازنگری در حال انجام است.

,

 

,

وزیر نیرو بیان کرد: امیدواری ما این است که در آینده نزدیک و در هفته‌های پیش رو نتایج اعلام و قطعاً به طرح‌هایی که در دست اجرا است به‌ویژه سد معشوره موردبازنگری قرار خواهد گرفت.

,

 

,

وی با اشاره به سیلاب فروردین‌ماه امسال و آب‌گرفتگی 11 روستای لرستان عنوان کرد: قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده که با مسئولیت وزیر کشور مشغول به کار است به این موضوع توجه دارد و سازمان برنامه‌وبودجه نیز مصوبه خوبی به دولت داد و تعهد دولت است که منابع مالی لازم برای تملک 11 روستا و تعداد کمتر روستا در استان ایلام که زیرآب رفتند هر چه سریع‌تر انجام و پرداخت صورت بگیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه