اخبار داغ

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

شناسایی ۱۰ باند سرقت در کرمانشاه/ دستگیری ۴۶ سارق و مالخر

شناسایی ۱۰ باند سرقت در کرمانشاه/ دستگیری ۴۶ سارق و مالخر
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی ۱۰ باند سرقت و دستگیری ۴۶ سارق و مالخر در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار علی‌اکبر جاویدان ظهر امروز پنج شنبه در مصاحبه خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول ۱۰ روز اخیر پلیس آگاهی استان کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی و کنترل سارقان سابقه‌دار در چند مرحله عملیات توانست ۱۰ باند سرقت را شناسایی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این رابطه پلیس آگاهی توانست ۴۶ نفر دستگیر کند که ۳۸ نفر آنها سارق و ۸ نفر مالخر اموال مسروقه هستند.

,

وی بیان داشت: نقش افراد مالخر کمتر از نقش سارقین نیست چراکه تسهیل دهنده در فروش اموال مسروقه هستند و این افراد تحویل مقامات قضایی داده شد اند

,

سردار جاویدان تصریح کرد: یک باند که از خودروی خارجی استفاده می کرد در استان‌های شمالی کشور هم در سرقت های کلان فعالیت داشته است.

,

این مقام انتظامی ارزش اموال مسروقه کشف شده را ۵۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این سرقت ها ۶ دستگاه خودرو کشف شده که دو دستگاه سرقتی و ۴ دستگاه مربوط به خود سارقین است.

,

وی خاطر نشان کرد: پلیس همواره اهتمام لازم را در این حوزه داشته و خواهد داشت و اجازه نخواهیم داد حریم خصوصی مردم مورد تعرض قرار بگیرد و فلسفه حضور پلیس به عنوان خادمین مردم وظیفه تامین نظم و امنیت را بر عهده دارد.

,

رییس پلیس استان کرمانشاه به مردم توصیه کرد وسایل ارزشی از جمله اوراق بهادار طلاجات و… را به صندوق امانات بسپارند و آنها را در منازل نگهداری نکنند.

,

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره بیدار و هشیار است، گفت: مردم می توانند هر گونه رفتار مشکوکی را با شماره گیری سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه