اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

درد کشور عدم شفافیت است/ کاهش فساداقتصادی با قانون ارائه اموال مسئولان

درد کشور عدم شفافیت است/ کاهش فساداقتصادی با قانون ارائه اموال مسئولان
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: درد کشور عدم شفافیت است و اگر شفافیت صورت بگیرد خیلی از مشکلات حل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقرعبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهارکرد: قوه قضائیه مرجع و پناه مردم برای مبارزه با قانون شکنان و مفسدان اقتصادی است و همه راه‌ها به این قوه قضائیه به ختم می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: نقش قوه مقننه و مجریه را در مبارزه با فساد نمی‌توان نادیه گرفت.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: قوه مجریه با نظارت درست بر دستگاه‌های خود و برخورد مناسب می‌تواند از وقوع جرم پیشگیری و حجم پرونده‌هایی که به قوه قضائیه ارائه شود را کاهش دهد تا سرعت آنها بالاتر برود.
,
 
,
حجت الاسلام عبادی یادآورشد: قوه مقننه لازم است با قانون‎‌گذاری مناسب و نظارت جلوی فساد اقتصادی را بگیرد.
,
 
,
کاهش فساداقتصادی با قانون ارائه اموال مسئولان 
, کاهش فساداقتصادی با قانون ارائه اموال مسئولان , کاهش فساداقتصادی با قانون ارائه اموال مسئولان ,
وی گفت: طی چند روز گذشته قانون ارائه اموال نامشروع مسئولان در مجلس به تصویب رسید که این خلاهای قانونی که در زمینه فسادهای اقتصادی وجود داشت را کاهش می دهد.
,
 
,
عدم رای به مسکوت ماندن قانون مبارزه با فساد در مجلس
, عدم رای به مسکوت ماندن قانون مبارزه با فساد در مجلس, عدم رای به مسکوت ماندن قانون مبارزه با فساد در مجلس,
این نماینده مجلس تصریح‌کرد: جای تاسف داشت که روز گذشته برخی نمایندگان پیشنهاد مسکوت گذاشتن قانون مبارزه با فساد اقتصادی به مدت چهار ماه به رای گذاشتند و برخی از جریان‌های سیاسی و فراکسیون‌ها از آن حمایت کردند که این کار انجام نشد و با پیگیری‌هایی که انجام شد این طرح رای نیاورد.
,
 
,
با تصویب یک طرح ممکن بود آبروی مجلس به خطر بیافتد
, با تصویب یک طرح ممکن بود آبروی مجلس به خطر بیافتد,
حجت الاسلام عبادی ادامه داد: طی رایزنی‌هایی که صورت گرفت این طرح میلیمتری رد وممکن بود با یک طرح آبروی مجلس به خطربیافتد که جای گلایه دارد برخی فراکسیون های مجلس پیگیر تصویب این طرح بودند.
,
 
,
وی تاکید کرد: با اینکه از برخی بزرگان فراکسیون‌ها خواستم که ورود کنند و این قانون رای نیاورد که آنها هیچ اقدامی انجام ندادند.
,
 
,
این نماینده مجلس با بیان این‌که تمام مفاسد اقصادی به قوه قضائیه بر نمی‌گردد، گفت: این قوه آخر خط بررسی است و باید رودربایستی‌ها را کنار بگذارد.
,
 
,
وی بیان کرد: در دورانی که آیت الله رئیسی ریاست قوه قضائیه را در دست گرفتند تحول را در این قوه شاهد هستیم.
,
 
,
نباید در مبارزه با مفاسد با کسی رودربایستی داشت/ لزوم مبارزه با مفاسد در همه جریان های سیاسی
, نباید در مبارزه با مفاسد با کسی رودربایستی داشت/ لزوم مبارزه با مفاسد در همه جریان های سیاسی, نباید در مبارزه با مفاسد با کسی رودربایستی داشت/ لزوم مبارزه با مفاسد در همه جریان های سیاسی,
وی افزود: امیدواریم روزی برسد که مبارزه با مفاسد اقتصادی در همه جریان‌های سیاسی اتفاق کنند و همه بدون رودربایستی برخورد کنند.
,
 
,
وی اظهارکرد: قانون ارائه لیست اموال مسئولان کار بسیار خوبی است و قوه قضائیه باید اطلاع داشته باشد زمانی که فردی از مسئولیتی جدا می‌شود اموالش چه بوده است که اگر روند نامطلوبی داشته و جهشی رشد کرده باشد قوه قضائیه با آن برخورد کند.
,
 
,
وی گفت: سامانه ارائه شفاف اموال قوه قضائیه کار شایسته ای است که ان شا الله بدون رودر بایستی با همه جریان‌های سیاسی این قانون اجرا شود که طبق این قانون اگر هر فردی فساد اقتصادی یا اموال بادآورده ای داشته باشد باید دارایی خود را مشخص کند.
,
 
,
وی در خصوص کاهش حساب و ارائه گزارش مالی سالیانه به مردم گفت: قبلا این حساب‌ها متعدد بود و لازم بود به حداقل کاهش یابد تا شفاف سازی بهتری صورت بگیرد و اینکه دخل و خرج آن به مردم ارائه شود قدم بسیار خوب و مثبتی است.
,
 
,
درد کشور عدم شفافیت است/ با روند شفاف سازی کار تمام مشکلات حل می‌شود
, درد کشور عدم شفافیت است/ با روند شفاف سازی کار تمام مشکلات حل می‌شود, درد کشور عدم شفافیت است/ با روند شفاف سازی کار تمام مشکلات حل می‌شود,
وی یادآورشد: این روند شفاف سازی که مدتی است در کشور صورت گرفته است بسیار خوب است و می تواند جلوی خیلی از فسادها را بگیرد چراکه درد کشور عدم شفافیت است و اگر شفافیت صورت بگیرد خیلی از مشکلات حل می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه