اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

جمهوری اسلامی در دفاع ا ز خاک خود قاطع است/مذاکره با آمریکا جز ضرر چیزی ندارد

جمهوری اسلامی در دفاع ا ز خاک خود قاطع است/مذاکره با آمریکا جز ضرر چیزی ندارد
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی گفت: رزمندگان جمهوری‌ اسلامی در برابر تجاوز ایستادند که همه افسانه‌های این پهپاد برباد رفت و به تکه آهنی تبدیل شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضائیه گفت: اعتماد مردم به دستگاه قضا بسیار مهم است. امروز شاهد حجم انبوه پرونده‌های قضایی هستیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی درست در جهت کاهش پرونده‌ها و جرائم گام برداشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مهدوی نژاد با بیان اینکه شهید بهشتی روح جدیدی به کالبد جریان انقلاب اسلامی وارد کرد اظهار کرد: نام بهشتی و اثر کارش امروز باقی است و کسانی که قصد تخریب اورا داشتند، امروزنامی از آن‌ها نمانده‌ است.

,

وی با اشاره به روز حقوق بشر آمریکایی گفت: رهبر انقلاب فرمود آمریکاییها حق ندارند درباره حقوق بشر حرف بزنند چرا که خودشان هواپیمای مسافری ایران را هدف قرار می دهند و جان ۳۰۰ نفر را می‌گیرند و از سویی به جنایتکاری که دستور شلیک موشک را داده مدال شجاعت دادند.

,

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: کشتار مردم یمن، فلسطین و حتی در خود آمریکا توسط پلیس آمریکا گوشه‌ای از جنگ‌افروزی‌های آمریکاست.

,

مهدوی نژاد با تاکید بر راهبرد مقاومت در برابر زورگویی و زیاده خواهی های آمریکا گفت: ایران نشان داد نه در مقابل شیطنت ها و نه در مقابل توطئه‌ها و زورگویی‌های او تسلیم نیست و قاطعانه ایستاده و مقاومت می‌کتد. آمریکایی ها از سویی تحریم‌ها را وضع میکنند و از سویی صحبت از مذاکره می‌کنند.

,

وی در ادامه افزود: مردم ایران با پیروی از مقام معظم رهبری و با تحربه این چندساله می دانند آمریکا موجودی نیست که بتوان به آن‌ها اعتماد کرد و مذاکره با آن‌ها چیزی جز ضرر ندارد. 

,

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: اروپایی‌ها هم فقط وعده دادند و حرف زدند و فرصتی که ایران تعیین کرده را نادیده گرفتند.

,

مهدوی نژاد با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران گفت: تجاوز پهباد آمریکایی که آن را فوق پیشرفته می دانستند با پاسخ قاطع روبرو شد و رزمندگان جمهوری‌ اسلامی در برابر تجاوز ایستادند که همه افسانه‌های این پهپاد برباد رفت و به تکه آهنی تبدیل شد .

,

وی ادامه داد: شکار این پهپاد این پیام را داشت که ایران در دفاع از خاک خود قاطع است و هرکسی بخواهد امنیت و اقتدار ایران را بشکند با یک جواب دندان‌شون روبرو می‌شود.

,

امام جمعه موقت سمنان تاکید بر مبارزه و پیشگیری از ورود و توزیع مواد مخدر اظهار کرد: مواد مخدر امروز به یکی از ابزار استکبار برای مبارزه با انقلاب تبدیل شده و باید همه دست‌اندرکاران امر و خانواده‌ها با آن مقابله کنند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه