اخبار داغ

عطر شهدا در استان پیچید؛

آئین استقبال از هشت پیکر شهید گمنام در فرودگاه ایلام + تصاویر

آئین استقبال از هشت پیکر شهید گمنام در فرودگاه ایلام + تصاویر
مراسم استقبال از هشت شهید دوران دفاع مقدس با حضور مردم، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، نیروهای انتظامی، ارتش و سپاه در محل فرودگاه شهدای ایلام برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، مراسم استقبال از هشت شهید دوران دفاع مقدس با حضور مردم، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، نیروهای انتظامی، ارتش و سپاه در محل فرودگاه شهدای ایلام برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

امشب و در شب شهادت امام جعفرصادق (ع) پیکر شهدا در آئین شبی با شهدا مهمان مسجد امام جعفرصادق (ع) در منطقه حد فاصل میدان خیام و انقلاب خواهند بود.

,

همچنین مراسم تشییع شهدا 9 تیرماه از میدان میلاد شهر ایلام تا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس واقع در میدان دفاع مقدس صورت می گیرد.

,

 این آئین ساعت هشت و نیم صبح روز یکشنبه با حضور اقشار مختلف، خانواده های ایثارگران و شهدا، کارکنان دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

,

بنا بر تصمیمات اتخاذ شده برخلاف همیشه که شهدا بر روی دستان مردم تشییع می شد، امسال پیکر شهدا بر روی سه دستگاه خودرو جانمایی می شوند و تشییع به صورت کاروانی انجام می گیرد.

,

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته ۲ تن از این شهدا در بخش میمه زرین آباد دهلران، ۲ تن در سه راهی جندالله در مسیر ایلام – صالح اباد، ۲ تن در شهر مهر ملکشاهی، یک نفر در دانشگاه آزاد واحد ایلام و یک نفر نیز در محوطه باغ موزه دفاع مقدس تشیع می شود.

,

این شهدا در عملیات های کربلای ۶، تک ایضایی ولفجر هشت و رمضان در داخل خاک عراق و در مناطق شرق بصره، فاو و جزیره بوارین شناسایی و تفحص شده اند.

,

همزمان با استان ایلام آئین تدفین شهدا در ۱۰ استان دیگر نیز برگزار می شود.

,

تصاویر زیر مربوط به ورود هشت شهید گمنام به استان ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه