اخبار داغ

قالیباف:

همیشه هزینه مقاومت کمتر از تسلیم شدن در برابر استکبار است

همیشه هزینه مقاومت کمتر از تسلیم شدن در برابر استکبار است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ضعف مدیریتی وعدم باور به ظرفیت های درونی باعث مشکلات اقتصادی موجود شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار، محمد باقر قالیباف صبح امروز در مراسم تشییع شهیدان غلامرضا پروانه و مصطفی بهر آبادی با بیان اینکه دو دلیل باعث فشارهای اقتصادی امروز در کشور شده است اظهار داشت: ضعف مدیریتی و عدم باور مسئولین امر به ظرفیت های درونی باعث شده است تا مشکلات اقتصادی فشار مضاعفی به مردم وارد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

وی ادامه داد ضعف از آنجایی آغاز می‌شود که به جای نگاه به درون تمنا از بیگانگان داریم.

,

قالیباف با اشاره به اینکه علت نبود منابع و نیست چرا که ایران به تنهایی و براساس آمار دارای بیشترین منابع و نفت و گاز را در دنیا دارد تصریح کرد: عدم مدیریت صحیح بر منابع خدادادی و جوانان با انگیزه معضلی است که امروز با آن روبرو هستیم.

,

وی در ادامه به سرنگونی پهپاد آمریکایی اشاره کرد و افزود: جوانان با انگیزه با تجهیزات کاملاً ایرانی با هدف و برنامه مشخص و بومی نشان دادن که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هزینه مقاومت همیشه کمتر از تسلیم شدن در برابر استکبار دارد ادامه داد: در تسلیم و سازش علاوه بر هزینه مادی دادن عزت و استقلال کشور را هم باید هزینه کنیم.

,

وی با بیان اینکه امروز فهمیده است ضعف و مشکل ما در موضوعات اقتصادی است تصریح کرد: اگر همین راه اشتباه اقتصادی را ادامه دهیم دشمن در جنگ اقتصادی پیروز خواهد شد.

,

قالیباف با اشاره به وجود برخی از فسادها در کشور تأکید کرد: دشمن با بزرگنمایی مشکلات و برخی از این فسادها سعی دارد تا با جنگ روانی فشارها را جند برابر نشان دهد.

,

این یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: امروز بعد از سی و اندی سال گرد هم جمع شدیم که به یاد شهدا و در کنار استخوان‌های مطهر این عزیزان یک‌بار دیگر بیعت کنیم با شهدا و امام شهدا تا آخرین لحظه خواهیم ماند.

,

قالیباف همچنین گفت: پیام شهدا برای یکایک ما این است که امروز ابعاد زندگی ما در بعد مادی و معنوی مدیون آن‌ها است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه