اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

امروز آماده ایم تا از شهدا پیام بگیریم/ مردم ما پای درخت انقلاب و ولایت ایستاده اند

امروز آماده ایم تا از شهدا پیام بگیریم/ مردم ما پای درخت انقلاب و ولایت ایستاده اند
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ما با هوشیاری پای درخت انقلاب و ولایت ایستاده اند و این راهی است که امروز از شهدا آموخته ایم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری  امروز در تشییع و تدفین شهدا گمنام اظهار کرد: ما در این مراسمات  می آییم تا در زمره جهاد گران باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز آمده ایم که هم از مکتب امام صادق (ع) درس  و از شهدا پیام بگیریم تصریح کرد: امام صادق (ع) مکتب اسلام ناب را به جهانیان معرفی کرد.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه امام صادق (ع) اسلام ناب را از اسلام تحریف شده جدا کرد بیان داشت: انقلاب ما نیز همین کار را انجام داده است.

وی  با تاکید بر اینکه انقلاب ما اسلام ناب را  برای بشریت تعریف می کند و  به آن ها  نشان می دهد بیان داشت: انقلاب اسلامی ما زیر بار ستم و کفر نمی رود.

وی با بیان اینکه اسلام عزت آفرین بوده  و امروز روز علم، معرفت و بصیرت مردم ما است  عنوان کرد: مردم ما با هوشیاری پای درخت انقلاب و ولایت ایستاده اند و این راهی است که امروز از شهدا آموخته ایم .

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه  پیام این شهدا به من و شما جهاد است  بیان داشت: شهدا خودشان اهل جهاد ، سالم سازی،  اخلاق  و معرفت بوده اند.

وی عنوان کرد: شهدا رفتند تا منکر در جامعه راه نداشته باشد ، کشف حجاب در جامعه راحت صورت نگیرد ، فضای سیاسی الهی و اقتصادی  در کنار هم باشد.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: شهدا رفتند تا فساد اخلاقی  در جامعه  صورت نگیرد.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال این است فضای خالی جامعه را آلوده کنند آن ها می خواهند فکر جهادی را از جامعه بگیرند و اسلام ناب محمدی را کمرنگ کنند.

حجت الاسلام نکونام در پایان خاطر نشان کرد: نباید بگذاریم نماز در جامعه کمرنگ شود، مسجد مظلوم بماند ، شبهه در بین مردم ایجاد شود چرا که شهدا از این امر وحشت داشتند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه