اخبار داغ

شهدا، الگوی تمام عیار زندگی جوانان مؤمن و انقلابی است

شهدا، الگوی تمام عیار زندگی جوانان مؤمن و انقلابی است
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا الگوی تمام عیار زندگی جوانان مؤمن و انقلابی ما هستند، این الگو در رفتار و کردار آن‌ها در طول دفاع هشت‌ساله مشخص‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سالک در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: شناخت سیره عملی شهدا در طول مبارزه با کفر جهانی، از حیث عبادت، اخلاق، فراگیری آموزش‌های نظامی و رزمی و از حیث شجاعت و قاطعیت در مقابل دشمن جهانی باید شناخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهدا الگوی تمام عیار زندگی جوانان مؤمن و انقلابی ما هستند، این الگو در رفتار و کردار آن‌ها در طول دفاع هشت‌ساله مشخص‌شده است و لذا باید به وصیت‌نامه شهدا توجه کافی و مفید داشت؛ آن‌ها توصیه‌هایی دارند که این موضوع را برای ما ترسیم می‌کند که چگونه باید الگو بود.

,

وی افزود: تقویت جایگاه شهدا و تقویت فرهنگ شهادت در بین نسل سوم، چهارم و پنجم انقلاب اسلامی؛ باید فرهنگ شهادت را در آموزش‌وپرورش و در آموزش عالی و در مراکز آموزشی به نسل جوان تعلیم داد و ترویج کرد.

,

سالک عنوان کرد: نباید صرفاً به تشیع و دفن شهدا اکتفا کرد بلکه باید راه آن‌ها را پیمود، راه آن ها عبارت است از وحدت امت حول محور ولایت و امامت امام خامنه‌ای که با این رمز، پیروزی بر کفر جهانی عملی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه