اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه میناب:

شهدا خنثی کننده توطئه و فتنه های جبهه استکبار هستند

شهدا خنثی کننده توطئه و فتنه های جبهه استکبار هستند
فرمانده سپاه ناحیه میناب با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران و بیان این مطلب که هر جا و در هر برهه ای کار گره خورده، سیاسی بازی شده و ذهن ها مشوش کردند و اغتشاش ذهنی و فکری و خیابانی ایجاد کردند، حق و ناحق مخلوط کردند شهدا آمدند و غائله را جمع کردند و از این رو است که شهدا خنثی کننده توطئه ها و فتنه های جبهه استکبار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا، فرمانده سپاه ناحیه میناب در آئین وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت به مناسبت شهادت موسس مذهب جعفری، اظهار کرد: تمام دارایی شیعه از برکت وجود امام ششم شیعیان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی گفت:نقش امام صادق(ع) در احیا و ابلاغ قیام سیدالشهدا و واقعه کربلا و ادعیه ها بسیار برجسته است.

,

احمدی نیا در ادامه به استقبال پرشور مردم مناطق مختلف میناب از پیکر پاک دو شهید گمنام اشاره و عنوان کرد: با گذشت بیش از 30 سال از جنگ تحمیلی هنوز شاهد هستیم که شهید، آحاد مردم را جذب به خود کرده و آدم به میدان می آورد.

,

وی ادامه داد:طی 40 سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد شاهد صحنه های فراوانی از جمله ترور و حذف تئوریسن های نظام، شخصیت های سیاسی و مردمی و همراهان امام، قرار گرفتن افرادی در پست های مختلف که جاهایی که باید خدمت می کردند دست به خیانت زدند، در جنگ کردستان کسانی که درکشور مسئولیت داشتند از جنایت کومله و دموکرات حمایت کردند و در پشت صحنه این گروهک را تجهیز کردند، دیدیم افرادی که خود را مرجع جهان تشیع می پنداشت اما فتوای به شهادت رساندن امام را صادر کرد، شخصیتی که قائم مقام رهبری بود علیه انقلاب قیام کرد، رئیس جمهوری بر سر کار آمد که هیچ اعتقادی به امام، راه امام و ولایت فقیه نداشت، پیروزی در جنگ 8 ساله با دست خالی، خیانت ها و فتنه در سال های 78 و 88 و کسانی که با نام و نان و پول و قدرت جمهوری اسلامی سر کار آمده بودند علیه انقلاب اسلامی و مردم کودتا کردند، فشارها و تحریم و تهدیدها که همگی با هدف نابودی انقلاب اسلامی بود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب افزود:اکنون 40 سال است که جمهوری اسلامی توسط دشمنان دچار تحریم و تهدید است و کینه توزی و دشمنی آمریکا هیچگاه برای ما تعجب آور نبوده است .

,

وی با ذکر آیه از قرآن کریم، اظهار کرد: این وعده خدا است که اگر مقابل ظالمان و مستکبران ایستادگی و مقاومت کنید و حرف حق بزنید آنها هم سراغ شما خواهند آمد و ظالمان علیه شما قیام می کنند.

,

احمدی نیا در ادامه با بیان این که طی 40 سال از عمر انقلاب، کسانی بودند که به دنبال خالی کردن دل مردم بودند، افزود: ولی ملت ما با تاسی از قرآن کریم و وعده الهی علاوه بر این که نهراسیدند بلکه بر ایمانشان نیز افزود شد و در مقابل همه دشمنی ها با باور این که خدا هست و خدا همان خدای بدر و حنین و جنگ احزاب است، ایستادگی و مقاومت کردند.

,

وی گفت:امروز نیز همچنان باور داریم خدا هست و راه خدا هم زنده است و خداوند در وعده خود صادق است.

,

فرمانده ناحیه میناب همچنین به ساقط کردن پهپاد 220 میلیون دلاری آمریکا اشاره کرد و گفت:این پاسخی بود به تعرض به مرزهای جهوری اسلامی که برگرفته از باور و اعتقاد ما است چرا که با سامانه خرمشهر که تولید داخل و ساخته دست فرزندان همین ملت و ادامه دهندگان راه شهداست محقق شد.

,

احمدی نیا با تشریح بخشی از خودباوری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، رمز رهایی از مشکلات در حوزه های گوناگون را داشتن روحیه رزمندگی و پای کار بودن دانست و افزود:اگر مسئولان پای کار باشند خدا هست و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیز مرتفع می شود.

,

وی بیان کرد: راه و مسیر شهدا به ما می می گوید ایستادگی و مقاومت و توکل بر خدا برای ما کافی است.

,

احمدی نیا با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران و بیان این مطلب که هر جا و در هر برهه ای کار گره خورده، سیاسی بازی شده و ذهن ها مشوش کردند و اغتشاش ذهنی و فکری و خیابانی ایجاد کردند، حق و ناحق مخلوط کردند شهدا آمدند و غائله را جمع کردند و از این رو است که شهدا خنثی کننده توطئه ها و فتنه های جبهه استکبار هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه