اخبار داغ

تنگستان همچنان از کمبودهای درمانی رنج می برد/ نبود متخصص اطفال در بخش ۳۰هزار نفری دلوار

تنگستان همچنان از کمبودهای درمانی رنج می برد/ نبود متخصص اطفال در بخش ۳۰هزار نفری دلوار
یکی از مشکلات درمانگاه شهدای دلوار ، نبود پزشک متخصص اطفال است که علاوه بر ایجاد نارضایتی مردم و بیماران، سبب تردد به مراکز درمانی مرکز استان و حضور اقشار کم‌درآمد در مطب پزشکان در بخش خصوصی است که این امر سبب تحمیل هزینه‌های درمانی بیشتر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ یکی از مشکلات درمانگاه شهدای دلوار ، نبود پزشک متخصص اطفال است که علاوه بر ایجاد نارضایتی مردم و بیماران، سبب تردد به مراکز درمانی مرکز استان  و حضور اقشار کم‌درآمد در مطب پزشکان در بخش خصوصی است که این امر سبب تحمیل هزینه‌های درمانی بیشتر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

بسیاری از مردم به امید این که بتوانند از خدمات درمانی بخش دولتی شهر دلوار بهره ببرند به این جا مراجعه می کنند اما از این خدمات بی بهره و سرگردان سپس راهی  مرکز استان می شوند.

,

نبود پزشک یک معضل شده و مردم وقتی در روستا پزشک نداشته باشند به شهر مراجعه می کنند و اینجا خبری از پزشک متخصص اطفال نیست و مردم بیشتر از وضع درمان نگران شده و مجبور به عزیمت به سایر نقاط کشور می شوند.

,

با توجه به اینکه دلوار نماد ضد استعماری و پر آوازه هست باید مسئولان بهداشت و درمان این استان نسبت به فراهم کردن امکانات بهداشتی و درمانی در خورشایسته این دیار است اقدام کنند.

,

به گفته مقام معظم رهبری وضعیت درمان در کشور باید به گونه‌ای باشد که مردم ما جز بیمارداری دغدغه دیگری نداشته باشند. رؤیایی که با اجرای طرح تحول سلامت به دنبال آن هستیم ولی همچنان شاهد این هستیم که کودکان به علت نبود امکانات با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کنند و روح و روان خانواده و پدر و مادر از این مشکلات بیشتر می شود.

,

بخش دلوار با جمعیتی بالغ بر ۳۰هزار نفر به پزشکان متخصص در تمامی رشته های تخصصی بویژه کودکان و نوزادان نیاز مبرم دارد.

,

رضا حقایق

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه