اخبار داغ

در گفت‌وگو با مرآت مطرح شد؛

صحت کلیپ پخش شده در فضای مجازی توسط پلیس فتا در حال پیگیری است/ هدف از انتساب این کلیپ به دامغان محرز نیست

صحت کلیپ پخش شده در فضای مجازی توسط پلیس فتا در حال پیگیری است/ هدف از انتساب این کلیپ به دامغان محرز نیست
صحت کلیپ پخش شده در فضای مجازی که در آن فردی از مردم و مسافرانی که قصد ورود به آن مکان و اقامه نماز داشتند مبلغی پول دریافت می کرد، توسط پلیس فتا در حال پیگیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، در دو روز اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی در محلی که گویا نمازخانه بود ایستاده و از مردم و مسافرانی که قصد ورود به آن مکان و اقامه نماز داشتند مبلغی پول دریافت می کرد. با توجه به گفتگویی که در این کلیپ نشان داده می شود ظاهرا این مکان را دامغان عنوان می کنند. این ماجرا واکنش هایی را در فضای مجازی در پی داشت که این فرد به چه اجازه ای به دریافت پول اقدام کرده و آیا مکان یاد شده واقعا دامغان بوده است یا خیر.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

توفیق بنائیان رئیس شورای اسلامی شهرستان دامغان در این خصوص در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص این کلیپ منتشر شده در فضای مجازی، گفت: این ماجرا توسط پلیس در حال پیگیری است.

,

وی تصریح کرد: اول باید بررسی شود که ماجرا صحت دارد یا نه، مکانش در کجا بوده، انگیزه کار چه بوده و انگیزه فیلم گیرنده و پخش آن در فضای مجازی چه بوده که ماجرا را به شهرستان دامغان تعمیم داده است.

,

رئیس شورای اسلامی شهرستان دامغان اضافه کرد: باید صبر کنیم تا این دلایل مشخص و سپس در خصوص آن بحث شود و تا ماجرا مشخص نشود نمی توان قطعی در این خصوص نظر داد.

,

بنائیان در خصوص نظارت در مجتمع های بین راهی که در دامغان وجود دارد نیز بیان کرد: شاید افراد سودجو از کوتاهی ها و خلا نظارت در یک مقطعی استفاده کرده باشند ولی نمی توان آن را به همه مکان های بین راهی و در همه وقت تعمیم داد. 

,

وی خاطر نشان کرد: اینها باید بررسی شود و برای آینده برنامه ریزی صحیح شود که چنین ماجرایی اتفاق نیفتد.

,

سید رضا علوی فرمانده انتظامی شهرستان دامغان نیز در همین خصوص گفت: پلیس فتا و اماکن بررسی های خود را برای شناسایی این مکان و این فرد خاطی آغاز کرده اند و ماجرا را پیگیری می کنند.

,

وی با بیان اینکه ممکن است این کلیپ با قصد و غرض خاصی به اسم دامغان در فضای مجازی پخش شده باشد، افزود: تا ماجرا به صورت دقیق بررسی نشود نمی توان نظر قطعی در مورد آن داد و پلیس کار را دنبال و نتیجه آن را گزارش می کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه