اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت بیجار؛

کنگره مشاهیر کُرد موجب افزایش امنیت فرهنگی کردستان می شود

کنگره مشاهیر کُرد موجب افزایش امنیت فرهنگی کردستان می شود
امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: کنگره بین المللی مشاهیر کرد موجب هم افزایی وحدت و بالا بردن جایگاه امنیت فرهنگی و اجتماعی استان کردستان در عرصه خاورمیانه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا لقمان محمدیان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به برگزاری کنگره بین المللی مشاهیر کرد، اظهار داشت: قومیت های مختلف در انقلاب اسلامی بعنوان نقطه قوتی است که مورد هدف آماج دشمنان و استکبار قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم برای قومیت های مختلف جایگاه ویژه ای قائل شده که نماد وحدت و اسلامی بودن آنها است.

,

 

,

امام جمعه اهل سنت بیجار با اشاره به جایگاه استان کردستان در داخل و خارج کشور گفت: استان کردستان جایگاه و خواستگاه مشاهیر، بزرگان و عالمان بزرگ دینی بوده که در طول تاریخ و در حال حاضر در داخل و یا خارج کشور در عرصه های علمی ، فرهنگی ، هنری و دینی خوش درخشیده اند و دارای ارزش خاصی هستند.

,

 

,

ماموستا محمدیان ادامه داد: کنگره بین المللی مشاهیر کرد موجب هم افزایی وحدت و بالا بردن جایگاه امنیتی، فرهنگی و اجتماعی استان کردستان در عرصه خاورمیانه می شود .

,

 

,

به گفته امام جمعه اهل سنت بیجار: برگزاری کنگره بین المللی مشاهیر کرد به دنیا نشان می دهدکه قومیت های مختلف در ایران دارای جایگاه خاص خود هستند و موجب معرفی مشاهیر کرد در دنیا می شود .

,

 

,

ماموستا محمدیان با تاکید بر اینکه کنگره بین المللی مشاهیر کرد  موجب تقویت جایگاه سیاسی ایران در منطقه می شود اعلام کرد: برخی کشورهای خاورمیانه به سرپرستی عربستان سعودی می خواهند جایگاه سیاسی و نام پر آوازه ایران را کمرنگ کنند که برگزاری این کنگره ثابت می کند کشور جمهوری اسلامی ایران با داشتن قومیت ها و فرهنگ های مختلف وحدت رویه  دارد و دارای جایگاه سیاسی والائی در منطقه و جهان است.

,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه