اخبار داغ

اظهارات تأمل‌برانگیز موسس مرکز میراث یهودی درباره بن‌سلمان؛

از مادر یهودی ولیعهد عربستان تا توصیه به فلسطینیان برای الگوبرداری از اسرائیل/ اگر تفکرات این مرد را بدانید مغزتان سوت می‌کشد!+فیلم

از مادر یهودی ولیعهد عربستان تا توصیه به فلسطینیان برای الگوبرداری از اسرائیل/ اگر تفکرات این مرد را بدانید مغزتان سوت می‌کشد!+فیلم
موسس مرکز میراث یهودی در نشست سالانه روزنامه جروزالیم پست در نیویورک صحبت‌هایی قابل تامل را در خصوص بن سلمان، ولیعد شاه عربستان سعودی راجع به حمایت وی از صهیونیست‌ها و علاقه‌اش به آن ها ابراز داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ارومیه، مارک ایوانز، موسس مرکز میراث یهودی در نشست سالانه روزنامه جروزالیم پست در نیویورک صحبت‌های قابل تاملی را در خصوص بن سلمان، ولیعد عربستان سعودی راجع به حمایت وی از صهیونیست‌ها و علاقه‌اش به آنها ابراز داشت. این صحبت‌ها با واکنش‌های منفی زیادی در افکار عمومی جهان اسلام همراه شده و مطالب متعددی در شبکه‌های اجتماعی عرب زبان در مورد آن توسط کاربران منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

این مکالمه در سفر اخیر موسس مرکز میراث یهودی به غرب آسیا با هدف جلب کمک مالی و حمایت کامل امارات، عربستان سعودی و بحرین از طرح آمریکایی "معامله قرن" صورت گرفته است.

,

مایک ایوانز در این نشست می‌گوید: "من با اغلب سران خلیج[فارس] ملاقات کرده‌ام؛ با محمدبن زاید در امارات و با محمدبن سلمان ولی عهد آل‌سعود نیز ملاقات کرده‌ام و می‌خواهم به شما چیزی بگویم که برایتان حیرت‌انگیز است.

,

این حکّام خیلی بیشتر از بسیاری از یهودیان از اسرائیل پشتیبانی می‌کنند! هنگامی که با ولیعهد، بن سلمان دیدار کردم، از او پرسیدم نظرت در خصوص مسیحیان و یهودیان چیست؟ گفت: من هر دو را دوست دارم. حدس بزن چرا! چون مادرم یک یهودی اهل اتیوپی بود. گفتم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنی؟! گفت: کسی که او را تربیت کرده، یک دایه یهودی اهل اتیوپی بوده است.

,

آنچه که طی ۲ ساعت و نیم از ولیعهد سعودی درباره اسراییل شنیدم تعجب آور بود. اگر بدانید که این مرد چگونه فکر می‌کند مغزتان سوت می‌کشد! از او پرسیدم فلسطینیان چه کاری باید انجام دهند؟ گفت پاسخش ساده است، آن‌ها باید از اسرائیلی ها الگو برداری کنند! باورتان می‌شود؟! گفت از اسرائیلی‌ها الگوبرداری کنند!"

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه