اخبار داغ

اعزام گروههای جهادی برای مبارزه با آفت ملخ در شهرستان حاجی آباد

اعزام گروههای جهادی برای مبارزه با آفت ملخ در شهرستان حاجی آباد
فرمانده سپاه حاجی آباد از اعزام پنج گروه جهادی برای مبارزه با آفت ملخ به روستا‌های شهرستان حاجی آباد خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد میرزاده، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار  هرمز با اشاره به فعالیت و آمادگی گروه های جهادی حاجی آباد در بحث کمک رسانی به مردم در زمینه های مختلف افزود: نیروهای جهادی شهرستان حاجی آباد آماده هر نوع همکاری در زمینه مبارزه با ملخ های صحرایی هستند و در حال حاضر پنج گروه جهادی تشکیل و به مناطق مختلف شهرستان جهت شناسایی مکانهای آلوده از ملخ های مهاجم اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

میرزاده تصریح کرد: این گروه‌های شش نفره با سه دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت برای مبارزه با آفت ملخ به روستا‌های جایین، شمیل، آشکارا، سیرمند و بخش احمدی اعزام شده اند.

,

, ,

 

,

وی عنوان کرد: بیشترین فعالیت این گروه‌های جهادی در زمینه‌های ردیابی، شناسایی، سمپاشی و سوخت رسانی به تراکتور‌های سمپاش است.

,

فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: این آمادگی وجود دارد که اگر ریزش جدیدی از ملخ ها در شهرستان مشاهده شود گروه های جهادی بیشتری جهت مبارزه با ملخ ها به منطقه اعزام شوند تا کمک کنند به مزارع شهرستان آسیبی وارد نشود.

,

, ,

میرزاده خاطر نشان کرد: شهرستان حاجی آباد ۳۳ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد و ورود افت ملخ مهاجم به مزارع شهرستان تهدیدجدی برای کشاورزی شهرستان محسوب می شود که باید با این آسیب مبارزه کرد.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه