اخبار داغ

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در سمنان:

پلیس مقتدرانه با همه متخلفان برخورد می‌کند/ پلیس «امنیت اقتصادی» در راستای تحقق رونق تولید، اقدامات کنترلی انجام داده است

پلیس مقتدرانه با همه متخلفان برخورد می‌کند/ پلیس «امنیت اقتصادی» در راستای تحقق رونق تولید، اقدامات کنترلی انجام داده است
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه برخی افراد از روی بی خردی و نا اگاهی اقتدار پلیس را زیرسوال می برند، گفت: پلیس مقتدرانه با همه متخلفان برخورد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مرآت، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور در جمع خبرنگاران در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به فعالیت تابستانه پلیس گفت:  پلیس در تابستان امسال از تمام ظرفیت خود برای خدمت به مردم و تامین امنیت و ایمنی راه ها استفاده می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور افزود: از ابتدای سال تا امروز، به واسطه استفاده از همه ظرفیت ها و هماهنگی های خوب بین دستگاهی، برای خدمت به مردم از مبدا تا مقصد سفر، وضعیت مطلوب بوده است.

,

سلیمانی با بیان اینکه پلیس امسال توسعه پلیس نامحسوس برای کاهش تصادف های جاده ای در دستور کار خود قرار داده است، اظهارکرد: رفع نقاط حادثه خیز در جاده از رویکردهای اصلی می باشد و برای تحقق این رویکرد هماهنگی هایی با وزارت شهرسازی صورت گرفته است.

,

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: تقویت و توسعه دوربین های ثابت و سیار در مسیرهای حرکت و توسعه ناوگان پلیس راه امسال در دست اقدام خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه خاصی برای توسعه پلیس نامحسوس داریم، گفت: علاوه بر خودروهای پلیس که در مسیرها قابل مشاهده است از نفرات قابل توجهی در مسیرهای پردتردد در مسیرهای مختلف مستقر کردیم که در کاهش تصادفات موثر بوده است.

,

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور  با بیان اینکه در ۲ سال گذشته بیشترین تصادف ها مربوط به فصل تابستان بوده است، افزود: مرداد و شهریور ماه به دلیل افزایش سفر در کشور تصادف ها بیشتر است.

,

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در نظر دارد با برنامه ریزی های صورت گرفته در طرح تابستانه از آمار تصادف ها بکاهد، گفت: نیروی انتظامی قصد دارد تا پایان امسال کشته شدن ۲ هزار نفر در تلفات جاده ای کاهش دهد.

,

سلیمانی با بیان اینکه رکن اصلی تولید، تولید امنیت برای اصحاب تولید است، اظهار کرد: نیروی انتظامی برنامه ریزی و سازمانی را تشکیل داد تا این مهم را محقق سازد.

,

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه دشمن در همه عرصه ها شکست خورده است و به قدرت بازدارندگی ایران پی برده است، تصریح کرد: در سال گذشته و امسال بنا داشتند که چرخه اقتصاد را  در کشور دچار اخلال کنند.

,

وی  با اشاره به اینکه با راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی به دنبال تحقق منویات مقام معظم رهبری، رونق تولید و مبارزه با قاچاق در زمینه های مختلف مانند سوخت و دام، هستیم، افزود: پلیس امنیت اقتصادی کارهای کنترلی برای کمک به رونق تولید انجام داده است.

,

سلیمانی تصریح کرد: در عرصه رونق تولید و امنیت اقتصادی برای کسب و کار و جلوگیری از قاچاق به کشور که برهم زننده اقتصاد ملی می باشد، موفق تر و موثرتر عمل خواهیم کرد.

,

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور با اشاره به  اینکه برخی افراد از روی بی خردی و نا اگاهی اقتدار پلیس را زیرسوال می برند، گفت: برخی ها در روزهای اخیر درخصوص پلیس نکاتی را گفتند که شایسته نبود و به اقتدار پلیس خدشه وارد کردند.

,

وی با اشاره به اینکه اقتدار از 3 عنصر اساسی قدرت، مشروعیت و قانونی بودن قدرت و مقبولیت و رضایت مردم از اعمال قدرت تشکیل می شود، گفت:  پلیس به مقبولیت گذشته و مجاهدتهایی که تاکنون از امنیت گرفته تا برخورد با قاچاقچیان و استفاده از جدیدترین فناوری روز دارای اقتدار بالایی است.

,

سلیمانی با بیان اینکه پلیس جز در چارچوب قانون عمل نمی کند، یعنی اقدامات پلیس مشروعیت دارد، گفت: بیش از 77 درصد از رضایت عمومی برخوردار است و مردم قاطعیت را از پلیس برای اجرای قانون در مقابل قانون شکنان می خواهند.

,

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه  پلیس امروز، پلیس مقتدر است با یک حرکت اقتدار پایدار پلیس مورد خدشه قرار نمی گیرد، اظهار کرد: آنهایی که دوستان پلیس این کشور هستند براین موارد دامن نزنند و آنهایی که مخالف کشورهستند نیز بدانند اقتدار پلیس بر این هجمه ها خدشه دار نمی شود.

,

وی با بیان اینکه پلیس مقتدر باید مهربان و با عطوفت باشد، گفت: پلیس خدمتگذار صدیق برای مردم است و در اعمال قانون نیز شئونات آنها را باید حفظ کند.

,

سلیمانی با اشاره به رفتار متفاوت پلیس با هنجارشکنانه در سطح جامعه اظهار کرد:  پلیس مقتدرانه با همه متخلفان برخورد می کند.

,

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور در خاتمه خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که با تعمد و هتاکی ارزش های ملی و دینی مردم را مورد هجمه و هتک قرار دهند بدون هیچ اغماضی برخورد قاطع خواهد کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه