اخبار داغ

در آئین تودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی استان مطرح شد؛

پلیس تراز انقلاب اسلامی از رضایت مردمی برخوردار است/ کاهش 32 درصدی جرایم خشن در استان سمنان

پلیس تراز انقلاب اسلامی از رضایت مردمی برخوردار است/ کاهش 32 درصدی جرایم خشن در استان سمنان
آیین تودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتطامی استان سمنان با حضور جمعی از مسئولان استان در حسینیه امام خمینی(ره) نیروی انتظامی استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرآت، آیین تودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتطامی استان سمنان با حضور سردار ایوب سلیمانی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور، آیت الله سید محمد  شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان، و جمعی از مسئولان استان در حسینیه امام خمینی(ره) نیروی انتظامی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

پلیس تراز انقلاب اسلامی از رضایت مردمی برخوردار است

, پلیس تراز انقلاب اسلامی از رضایت مردمی برخوردار است,

در این مراسم سردار ایوب سلیمانی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه امنیت یکی از نیازهای اسامی مردم جامعه می باشد، گفت: خدمت در این عرصه  افتخاز بزرگی است که در صدر بشیریت های بصری قرار دارد.

,

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی خود حافظان امنیت کشور هستند، عنوان کرد: هدیه دادن آرامش، امنیت و انضباط به ملت کشور از اهداف نیروی انتظامی می باشد.

,

سلیمانی در ادامه عنوان کرد: پلیس تراز انقلاب اسلامی پلیسی است که مدافع و مجاهد راه انقلاب اسلامی و در جهت دستاورد های آن به ملت خدمت کند.

,

وی در ادامه افزود: اگر پلیسی که اشراف به همه شئونات اجتماعی و اقتدارلازم برای تامین امنیت در کشور باشد که آرمان  خدمت به مردم را داشته باشد نیروی انتظامی به اهداف خود خواهد رسید.

,

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در جهت ارتقا 22 بند برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی تلاش می کند، مطرح کرد: در سال  های اخیر و پس از انقلاب به حمدالله نیروی انتظامی بسیار محکم و پایدار برای امنیت و آسایش جامعه قدم برداشته است.  

,

سلیمانی در ادامه افزود: با دیداری که با مقام معظم رهبری داشته ایم ایشان فرمودند اهداف خود را  با برنامه ریزی مناسب و عزم وارداده برای تداوم امنیت کشور در پیش بگیرید و با سرعت قدم بردارید تا از جریانات اجتماعی عقب نمانید.

,

وی با اشاره به اینکه به برکت تمای نیروهای مسلح از جمله ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و .. به بازدارندگی فعال رسیده ایم، عنوان کرد: امروز دشمن جرات رویارویی با نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

,

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشوربا اشاره به اینکه امروز پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی و مقابله با تمرکز دشمنان  خلاصه ماموریتی ک بر نیروی انتظامی است در حوزه مسائل اجتماعی دیگر دستگاه ها پشتیبان هستند، گفت: 20 درصد از ارتباطات کشوری به ارتباط پلیس اختصاص دارد.

,

, ,

نیروی انتظامی بیشترین نقش در تامین امنیت فردی و اجتماعی دارد

, نیروی انتظامی بیشترین نقش در تامین امنیت فردی و اجتماعی دارد,

علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه تودیعه و معارفه فرماندهی ناجا استان سمنان با اشاره به اینکه سردار قاسمی با همکاری پرسنل فداکار نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های اجرایی توانست امنیت را به خوبی در استان ایجاد کند، گفت: شاخص های امنیتی در استان بسیار مناسب و خوبی است که نشان دهنده جرایم پایین در شهر می باشد.

,

استاندار سمنان با اشاره به اینکه سرقت های حجم کم و پرونده های قضایی در استان نگران کننده نیست، عنوان کرد: استان سمنان ار موقعیت جغرافیای مناسب، ایجاد سرمایه گذاری ها و امنیت با لا برخوردار است.

,

آشناگر در ادامه با توجه به نزدیکی انتخاباتپ، خواستار محیطی امن و آرام برای برگزاری انتخابات را یادآور شد و افزود: صحت، سلامت و امنیت و آستیش دو مقوله ای است که دونعمت بزرگی است که در کل کشور وجود دارد.

,

وی در ادامه افزود: گروه های مختلف مردم امروز نگاهشان  در مسائل اجتماعی و فرهنگی به نیروی انتظامی است، که حرکت پلیس در مسیر ارزش های انقلاب بسیار خوب و ارزشمند است و باید این روند حفظ شود که بیشترین نقش در تامین امنیت فردی و اجتماعی را نیروی انتظامی به عهده دارد.

,

استاندار سمنان  با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی از گروه های شاخصی است که به اقتدار دست یافته و از همراهی و مقبولیت مناسب مردمی برخوردارشده است، اظهار کرد: پلیس باید در چشم مردم عزیز باشد که این تحقق در نوع ارتباط صمیمی نیروی انتظامی با مردم نهفته است.

,

, ,

کاهش 32 درصدی جرایم خشن در استان سمنان

, کاهش 32 درصدی جرایم خشن در استان سمنان,

سردار روح الامین قاسمی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان سمنان در جلسه تودیعه و معارفه خود با اشاره به اینکه این جلسه ادای دین، تقدیر و تشکر از کارکنان نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های اجرایی استان سمنان است، گفت: بنده تمام توان خود را برای اجرایی و عملیاتی کردن مهمترین برنامه های استان بکار گرفته و با تلاش دیگرهمکاران کاهش ۲۹ درصدی تلفات جاده ای و افزایش۳۸۴ درصدی کشف کالای قاچاق را رقم زده ایم.

,

فرمانده سابق نیروی انتظامی استان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که امنیت یکی از ارکان اصلی در هر امت می باشد، عنوان کرد: با نبود امنیت هیچ توسعه و پیشرفتی در کشور حاصل نمی شود.

,

قاسمی با اشاره به اینکه ارتقا امنیت اجتماعی، مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و قاچاقچیان، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کاهش سوانح رانندگی و تکریم ارباب رجوع در دستور کار نیروی انتظامی قرار داشت، مطرح کرد: جرایم خشن با کاهش 32 درصد و کشف 32 تن مواد مخدر در استان رقم خورده است.

,

وی در ادامه افزود: امروز روز خداحافظی است و سخن پایانی من سخن جبرییل امین به رسول خداست که فرمودند هرطورمیخواهی زندگی کن بدان یک روز خواهی مرد و تعبیرمن این است یک روز از این مسیولیت همه فارغ میشویم این فرصت راقدر بدانیم و همه کس را دوست بداریم ، دوست بدار که یک روز از آن جدا میشویم و تنها عمل انسان است که هیچگاه از آن جدا نمیشود ومزد عمل را خواهیم گرفت.

,

, ,

نیروی انتظامی دست متجاوزین به حقوق مردم را قطع می کند

, نیروی انتظامی دست متجاوزین به حقوق مردم را قطع می کند,

سرهنگ  عبدالله حسنی ، فرمانده جدید نیروی انتظامی استان سمنان در جلسه آئین معارفه گفت: از عنایت سردار اشتری ، فرمانده محترم ناجا و همکاران گرانقدرشان بواسطه ی اعتماد به اینجانب تشکر می کنم.

,

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان در ادامه عنوان کرد: با توجه به شناختم از استان سمنان ، به گونه ای عمل خواهم کرد که در پایان ماموریتم ، شرمنده شهدای گرانقدر و مردم شریف استان نباشم.

,

حسنی با اشاره به اینکه  تلاش خواهم کرد تا مشی سردار قاسمی را در استان ادامه داده و پیگیر برنامه ها و تحقق اهدافی باشم که ایشان بنا نهاده بودند.، افزود: نیروی انتظامی در جهت احقاق حق مردم کوتاهی نخواهد کرد و دست متجاوزین به حقوق مردم را قطع می کند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه