اخبار داغ

هشدار جانشین فرمانده ناجا درباره کشف حجاب

هشدار جانشین فرمانده ناجا درباره کشف حجاب
جانشین فرمانده ناجا از برخورد قانونی پلیس با هنجارشکنان و کشف حجاب در حریم عمومی تاکید کرد و گفت: کشف حجاب در حریم عمومی جرم است و پلیس با آن برخورد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار ایوب سلیمانی در آئین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید نیروی انتظامی استان سمنان اظهار کرد: تحقیقات علمی و دانشگاهی نشان می‌دهد که ۹۰ درصد مردم به حجاب و پوشش اسلامی اعتقاد دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه نگاه مردم به حجاب تفاوت‌هایی دارد افزود: این تحقیقات نشان می‌دهد که ۴۰ درصد به حجاب شرعی و حدود ۵۰ درصد به حجاب عرفی اعتقاد دارند.
,
 
,
جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: پلیس در بحث حجاب در پی آنها خواهد بود که هتاک بوده و با برنامه قبلی و عامدانه ارزش‌های مردم را به تمسخر می‌گیرند.
,
 
,
وی با بیان اینکه پلیس با این دست هنجارشکنان ملاطفت نخواهد داشت خاطرنشان کرد: از نظر نیروی انتظامی این دسته از هنجارشکنان چند درصد جزئی بیشتر نیستند و پلیس در برخورد با آنها نیز قاطع عمل می‌کند.
,
 
,
سردار سلیمانی با بیان اینکه کشف حجاب جرم محسوب می‌شود اضافه کرد: پلیس با این دسته از هنجارشکنان همچون دختران انقلاب و یا چهارشنبه‌های سفید و گروه‌های جدیدی که روز به روز با پشتیبانی دشمنان به دنبال فعالیت خود هستند، مسامحه نخواهد کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه پلیس در گام اول مشفقانه به این افراد تذکر می‌دهدافزود: پلیس چنانچه نیاز باشد دوره‌های مشاوره‌ای و آموزشی نیز برای اینگونه افراد برگزار می‌کند اما چنانچه بر هنجارشکنی خود اصرار داشته باشند آنها را به محاکم قضائی معرفی و با آنها برابر مقررات برخورد می‌کند، البته پلیس با آنها که رفتار و عملشان از جنس آن‌ها است که دشمنان بر آن سوار و آنها را سازمان می‌دهد با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
,
 
,
وی تصریح کرد: پلیس با هنجارشکنانی که با پخش کلیپ‌هایی در فضای مجازی، ارزشهای جامعه را به سخره گرفته‌اند به شدت برخورد کرده و اجازه بی بند و باری و هنجار شکنی را به کسی نمی‌دهد.‌
,
 
,
این فرمانده ارشد انتظامی از حفظ و ارتقای امنیت جامعه و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی به عنوان مأموریت مصوب نیروی انتطامی نام برد و گفت: تلاش نیروی انتظامی، ارتقای شاخص‌های ۲۲ گانه پلیس در تراز انقلاب اسلامی است که از سوی ناجا تدوین شده‌اند.
,
 
,
وی ادامه داد: پلیس تراز انقلاب اسلامی، پلیسی است که خود تا بن دندان مؤمن، عارف، بصیر و عامل به اقتضائات انقلاب اسلامی باشد.‌
,
 
,
سردار سلیمانی با بیان اینکه ناجا کتابچه‌ای که دربرگیرنده شاخص‌های ۲۲ گانه پلیس در تراز انقلاب است را تدوین کرده افزود: بنا به منویات رهبر معظم انقلاب، ناجا به عنوان پلیس در تراز جمهوری اسلامی اهدافش را خوب انتخاب و برنامه‌ریزی کرده و علاوه بر پیشرفت‌های مناسب، عزم جزمی برای تحقق اهداف خود دارد اگرچه در همین راستا نیاز داریم که سرعت خود را بیشتر کنیم.
,
 
,
وی با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان سال ۱۳۹۷ را سال براندازی انقلاب نامگذاری کرده بودند و این در حالی است که ۲۲ بهمن سال ۹۷ آرام ترین سال در طی چهار دهه از انقلاب بود و این مهم مرهون ایثارگری شهدا و ایستادگی ملت قهرمان ایران اسلامی است.
,
 
,
جانشین فرماندهی ناجا با بیان اینکه امروز دشمن جرات رویارویی با ارتش و سپاه ما را ندارد ادامه داد: از همین رو است که دشمنان به امنیت، آرامش، ارزش‌ها و سلامت مردم حمله برده‌اند.
,
 
,
وی با اشاره به جایگاه مهم نیروی انتظامی اظهار کرد: پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی داخلی، خلاصه مأموریت‌ها و وظایف نیروی انتظامی است لذا امروز کار روزمره ما سبقه عبادت واقعی پیدا کرده، چرا که هدف نیروهای ما، تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
,
 
,
سردار سلیمانی با اذعان به اینکه قدرت، مشروعیت و محبوبیت سه مؤلفه اقتدار در نیروی انتظامی است اظهار کرد: مردم به صداقت، رأفت، خدمت و اقتدار پلیس ایمان دارند و ما امروز در ایران اسلامی از یک پلیس مقبول و محبوب برخورداریم.
,
 
,
وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی پلیس امروز در حال افزایش است گفت: مردم امروز به پلیس اعتماد کامل دارند و این از افتخارات ناجا است.
,
 
,
وی همچنین با تقدیر از نیروهای انتظامی استان سمنان یادآور شد: استان سمنان، در ابعاد مختلف امنیت، شاخص‌های مناسبی دارد و این مهم مرهون تلاش و همراهی مردم دیندار و قانون پذیر استان و همت مسئولان پر تلاش و همکاران گرانقدر ما در نیروی انتظامی است.
,
 
,
منبع: ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه