اخبار داغ

جزئیات حمله موشکی صهیونیست‌ها به سوریه

جزئیات حمله موشکی صهیونیست‌ها به سوریه
تنها ساعتی پس از تجاوز و حملات موشکی رژیم صهیونیستی به مناطقی از سوریه، جزئیات بیشتری از این حمله منتشر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سانا، در جریان حملات موشکی و راکتی اخیر رژیم صهیونیستی به اهدافی در حومه حمص سوریه، حداقل چهارغیر نظامی از جمله یک کودک شیرخوار کشته شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
همچنین زخمی شدن ۲۱ تن دیگر نیز در این حملات تائید شده است.
,
 
,
رژیم صهیونیستی در بامداد روز دوشنبه بار دیگر اهدافی در مناطق مختلف سوریه از جمله در حومه حمص، مرکز پژوهش‌های علمی در منطقه «جمرایا» در غرب دمشق و منطقه‌ای از گمرکات سوریه در منطقه شنشار در نزدیکی مرز لبنان را هدف قرار داد، هرچند این حملات بطور عمده از سوی پدافند هوایی سوریه شناسایی و دفع شد.
,
 
,
برخی منابع دیگر نیز از صدای انفجار در مرز لبنان و سوریه خبر داده و گفته‌اند این صداها همزمان با پرواز جنگنده‌های اسرائیلی در ارتفاع کم بوده است.
,
 
,
تلویزیون سوریه نیز در گزارشی اعلام کرده است که در اثر این انفجارات به چندین منزل مسکونی در شهر «صحنایا» آسیب وارد شده و شیشه‌های برخی از خانه‌ها شکسته شده است.
,
 
,
این نخستین بار نیست که رژیم صهیونیستی با تجاوز به حریم هوایی سوریه، اهدافی را در خاک این کشور هدف قرار می‌دهد، هرچند این حملات در موارد بیشتری توسط پدافند هوایی سوریه دفع شده‌اند.
,
 
,
پیش از این وزارت خارجه سوریه طی چند نوبت با ارسال نامه‌های جداگانه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار توقف و محکومیت این حملات شده بود، هرچند سازمان ملل تا کنون در ارتباط با این حملات سکوت در پیش گرفته و اقدامی انجام نداده است.
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه