اخبار داغ

روزشمار وعده رئیس اداره ورزش و جوانان رشتخوار کی به پایان می‌رسد؛

شنای جوانان رشتخواری در استخر وعده‌های مسئولان

شنای جوانان رشتخواری در استخر وعده‌های مسئولان
تنها استخر شنای شهرستان رشتخوار که در آخرین قول مسئولان قرار به اتمام این پروژه در تیر ماه 98 داده شده بود، در دهمین سال از ساخت این مجموعه، همچنان در پیچ و خم وعده‌ها نیمه تمام مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، تنها استخر شنای شهرستان رشتخوار که در آخرین وعده مسئولان این شهرستان قرار به اتمام این پروژه در تیر ماه 98 داده شده بود، در دهمین سال از آغاز به کار ساخت این مجموعه، همچنان در پیچ و خم وعده‌ها نیمه تمام مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حسن یعقوبی از شهروندان ساکن رشتخوار در رابطه با وضعیت نامعلوم تنها استخر شنای این شهرستان گفت: بیشتر اوقات مسیر ترددم از مقابل استخر شنا رشتخوار است، استخری که هر چند وقت یک بار در آن تحرکاتی برای تکمیل صورت می‌گیرد و بعد از چند مدت دوباره به حالت سکوت و عدم رسیدگی می رود.

,

وی با اشاره به اینکه مسئولان قول مساعد رسیدگی و تکمیل تنها استخر شنای این شهرستان را به مردم دادند، گفت: من و دوستانم در ماه 1 الی 2 مرتبه به شهرستان تربت حیدریه برای استفاده از استخر شنا مراجعه میکنیم، صرف زمان طولانی، هزینه های بیشتر و خطرات جاده ای نه تنها من بلکه تمام جوانان و علاقمندان به رشته ورزشی شنا را گلایه مند و نگران می‌کند.

,

شنا در استخرهای ذخیره آب و خطر مرگ برای نوجوانان شهرستان رشتخوار

, شنا در استخرهای ذخیره آب و خطر مرگ برای نوجوانان شهرستان رشتخوار,

حسین رستمی از ساکنین روستاهای شهرستان رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با مراجعات نوجوانان به استخرهای ذخیره آب کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: نبود یا عدم بهرمندی مردم بخصوص نوجوانان در فصل تابستان از استخر شنا، این روزها نوجوانان را به سمت استخرهای ذخیره آب سوق می‌دهد، که این موضوع می‌تواند خطرات و حوادث تلخی را برای یک خانواده رقم بزند.

,

 

,

, ,

وی در ادامه با درخواست از مسئولان برای عملی کردن قول های در رابطه با استخر گفت: اینکه شهرستان های کوچکتر از رشتخوار از وجود استخر بهرمند باشند و رشتخوار جز تنها یک یا دو شهرستان بدون استخر در استان باشد جایی سوال از مسئولان را دارد.

,

مهدی نجفی یکی از جوانان شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه شنا از جمله رشته های ورزشی پرکاربرد و مورد نیاز بیماری های ستون فقرات و . .. است، گفت: با دستور پزشک برای بهبود وضعیت بیماری پدرم نسخه آب درمانی و مراجعه به استخر تجویز شده است، اما عدم بهره مندی از استخر در رشتخوار به ناچار ما را راهی شهرستان های مجاور کرده است.

,

شنا کردن نوجوان رشتخواری در آبنماهای شهر

, شنا کردن نوجوان رشتخواری در آبنماهای شهر,


 

,
,


 

, ,
,

علت تعطیلی 2 ماهه در روند تکمیل استخر شنای شهرستان رشتخوار تغییرات کلی در نقشه استخر بود

, علت تعطیلی 2 ماهه در روند تکمیل استخر شنای شهرستان رشتخوار تغییرات کلی در نقشه استخر بود,

مهدی پرتو، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار در رابطه با مشکل پیش آمده در جهت ادامه ساخت استخر شنا در این شهرستان گفت: با توجه به مشکل پیش آمده با مالکین اراضی در پشت استخر شنا و عدم واگذاری زمین در بخش تاسیسات استخر، به اجبار بحث نقشه استخر با تغییرات کلی مواجه شد و این موضوع سبب تعطیلی 2 ماهه در روند کار تکمیل استخر شنا شد.

,

پرتو همچنین در تکمیل این خبر افزود: پروژه استخر شنای شهرستان رشتخوار در سال گذشته با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 250 میلیون تومان در جهت تکمیل آغاز به کار کرد و امسال نیز اعتباری 1 میلیارد و 400 میلیون تومانی به این پروژه تعلق گرفته است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان با توجه به ادامه کار ابراز امیدواری کرد این پروژه به همراه مجموعه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در این شهرستان تا پایان امسال به اتمام و مورد بهره برداری قرار گیرد.

,

شایان ذکر است که سال گذشته نیز رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار به نقل از پیمانکار این پروژه، قول راه اندازی پروژه استخر شنا رشتخوار را تا تیرماه امسال داده بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه