اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه:

حرفه‌آموزی جوانان مهمترین هدف اردوهای طرح هجرت است

حرفه‌آموزی جوانان مهمترین هدف اردوهای طرح هجرت است
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه حرفه‌آموزی جوانان را از مهمترین اهداف اردوهای طرح هجرت دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سرهنگ سعید بهشتی راد صبح امروز دوشنبه در آیین افتتاحیه طرح هجرت ۳ دانش آموزی که در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بحث کار جهادی و سپردن کار به جوانان و اهمیت کار در میدان و مدیریت جهادی همواره به نکات ارزشمندی در بیانات خود به خصوص در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, گام دوم انقلاب,

وی با بیان اینکه علت تاکید رهبر انقلاب بر نقش آفرینی جوانان اعتماد به این قشر و سخت کوشی آنها است، افزود: جوانان این مرز بوم همواره نشان داده اند که در مواجهه با دشمنان ایستادگی و مقاومت می کنند.

,

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه در ادامه به اردوهای جهادی طرح هجرت اشاره کرد و گفت: در این اردوها بحث حرفه آموزی و هدایت جوانان به سمت حرفه آموزی مورد نظر است.

,

وی با بیان اینکه کمک به کارآفرینی جوانان یکی از عرصه های مهم این است که در طرح هجرت به آن توجه شده است، ادامه داد: کار جهادی وقتی با قوای جوانی عجین شود می تواند تحول آفرینی کند چنانچه شاهد بودیم در دوران دفاع مقدس جوانان ما با دست خالی در مقابل استکبار ایستادند و به پیروزی رسیدند.

,

سرهنگ بهشتی راد در بخش دیگری از سخنانش به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: در این دیدار به درایت مقام معظم رهبری بر کسی پوشیده نیست.

,

وی همچنین به حمله سپاه پاسداران به پهپاد آمریکایی اشاره کرد و افزود: این کار بزرگ عظمت مدیریت جهادی نیروهای ایران را می رساند و زمانی که فرمانده هوا فضا ساقط کردن پهپاد آمریکایی را تشریح و اعلام کرد ما می‌توانستیم هواپیمای آمریکا با ۳۸ سرنشین را ساقط کنیم اما این کار را نکردیم شخصیت ترامپ را متوجه اشتباه خود کرده تا جایی که به خاطر این خویشتن داری از ایران تشکر کرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه عنوان کرد: جوانان ما در حوادث مختلفی که رخ داد از جمله زلزله و سیل اخیر با کار جهادی همیشه در صحنه حضور داشتند و با حضور در میدان آتش به اختیار عمل می کنند.

,

وی افزود: فکر مدیریت جهادی که توسط مقام معظم رهبری نهادینه شد باعث شد که در هر عرصه ای که با این فکر عمل کنیم موفق باشیم و اگر همه مسئولین به سمت مدیریت جهادی حرکت کنند وضعیت جامعه بهار خواهد شد.

,

سرهنگ بهشتی راد بیان داشت: در این شرایط که در رویارویی استکبار قرار داریم پیروزی از آن ماست و پشت استکبار را به خاک نزدیک کردیم به شرط آنکه انقلابی عمل کنیم و انقلابی بمانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه