اخبار داغ

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خبر داد

3000 خادمیار رضوی در استان هرمزگان

3000 خادمیار رضوی در استان هرمزگان
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان هرمزگان با بیان اینکه 3000 نفر خادمیار رضوی در هرمزگان وجود دارد، گفت: خادمیاران در ۲۵ کانون تخصصی پزشکی و سلامت، فضای مجازی، فرهنگی، هنری، فضای مجازی، فعالیت های جهادی و ... ساماندهی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ اسماعیل تذرو،  مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان هرمزگان در نشست خبری پیش از طهر امروز باموضوع  برنامه های دهه کرامت استان هرمزگان، اظهار کرد: در زمینه خدمت کردن به محرومان طرح خادمیاری رضوی به همت آستان قدس اجرایی شده و هم اکنون قریب به ۴۰۰ هزار نفر در سطح کشور در سامانه خادمیاری رضوی ثبت نام کرده اند که سهم هرمزگان از این رقم، حدود سه هزار نفر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

تذور گفت: خادمیاران در ۲۵ کانون تخصصی پزشکی و سلامت، فضای مجازی، فرهنگی، هنری، فضای مجازی، فعالیت های جهادی و ... ساماندهی شده اند،  این افراد به صورت صلواتی و به نیت امام رضا(ع) تحت عنوان قرار هشتم به محرومان جامعه خدمت رسانی می کنند.

,

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان هرمزگان با بیان اینکه نخستین قرار هشتم استان هرمزگان، هشتم این ماه در مسجد مهدی موعود(عج) برگزار شد و از این به بعد هر ماه این اقدام در سطح مساجد استان برگزار خواهد شد.

,

وی ادامه داد: در قالب این طرح، هر فرد در هشتم هر ماه، هشت کار نیک از قبیل دست بوسی والدین، صله رحم، سرکشی از ایتام و نیازمندان، دلجویی از والدین شهدا، دستگیری از فقرا، ایتام و نیازمندان انجام می دهد.

,

تذرو از اجرای طرح « رواق رضوی » به عنوان یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت آستان قدس یاد کرد و افزود: این طرح با محوریت کتاب و کتابخوانی در دهه کرامت در سراسر استان هرمزگان اجرا خواهد شد و در بندرعباس به صورت نمایشگاهی تحت عنوان ۲۶ رشته در قااب ۲۰ غرفه در مسجد جامع دایر و هر شب بعد از نماز مغرب و عشا تا ساعت ۲۲ میزبان علاقه مندان است.

,

وی آغاز جمع آوری کمک های مردمی برای خرید کولر برای نیازمندان و فقرا تحت عنوان « پویش کولر » به عنوان یکی دیگر از برنامه های شاخص دهه کرامت نام برد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو هزار خانواده نیازمند در سطح استان هرمزگان در این هوای گرم از داشتن کولر محروم هستند و آستان قدس با این پویش به دنبال جذب حمایت های مردمی به ویژه خیرین در راستای رفع این مشکل فقرا و نیازمندان است.

,

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان خاطر نشان کرد: برگزاری نشست مشترک علمای شیعه و اهل سنت با محوریت امام رضا(ع)، برگزاری سلسله جشن های زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی، پهن کردن سفره های اطعام و توزیع بسته های ارزاق بین نیازمندان را از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در این استان برشمرد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه