اخبار داغ

موارد کشف حجاب در بهمئی گردشگر و غیربومی بودند

موارد کشف حجاب در بهمئی گردشگر و غیربومی بودند
نشست هماهنگی اجرای برنامه های هفته حجاب و عفاف بهمئی ظهر امروز در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  آوای ماغر؛ نشست هماهنگی اجرای برنامه های هفته حجاب و عفاف بهمئی ظهر امروز در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از  , آوای ماغر, ؛ نشست هماهنگی اجرای برنامه های هفته حجاب و عفاف بهمئی ظهر امروز در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.,

لزوم کیفی سازی برنامه های هفته حجاب و عفاف

, لزوم کیفی سازی برنامه های هفته حجاب و عفاف,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این نشست بر لزوم کیفی سازی برنامه های این هفته  در راستای ترویج حجاب و عفاف تاکید کرد.

,

سرگرد پاسدار باقر پسنده تصریح کرد:تقویت حجاب و عفاف کشور در برابر آسیب های اجتماعی مصون می کند.

,

وی افزود: ضربه ای که امروز جامعه ما در حوزه فرهنگی می خورد بیشتر از ناحیه فضای مجازی است که باید در این فضا به خوبی فرهنگ سازی کنیم.

,

پسنده خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ادارات و نهادها سعی کنند به جای اهدای جوایزی مانند اقلام شیشه ای ، از چادر،سجاده، روسری و سایر هدایای فرهنگی استفاده کنند که ما خود از این تاریخ به بعد سعی می کنیم این اقدام فرهنگی را عملیاتی کنیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی افزود: یکی از شاخصه های هدف طرح شهید بهنام محمدی که توسط سپاه در حال اجراست، ترویج و تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه است.

,

آموزش، لازمه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف

, آموزش، لازمه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف,

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بهمئی در این نشست گفت: لازم است مقوله حجاب و عفاف از سطوح پایه و سنین دانش آموزی، آموزش و فرهنگ سازی شود.

,

رسول جهاندیده تصریح کرد:ما باید در جامعه برای این مقوله مهم فرهنگی الگو معرفی کنیم و مروجین حجاب و عفاف خود محجبه باشند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی در این نشست گفت:بهترین کار برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف همان فرمایش مشهور مقام معظم رهبری یعنی" تذکر لسانی، وظیفه همگانی" است .

,

لزوم مسئولیت پذیری آحاد جامعه

, لزوم مسئولیت پذیری آحاد جامعه,

حجت الاسلام ویسی تصریح کرد:همه در هر جایگاهی که هستند باید خود را موظف به ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بدانند.

,

وی افزود:خدا را شکر فرهنگ شهرستان بهمئی نسبت به رعایت حجاب و عفاف بسیار خوب است و وظیفه ما بیشتر پیشگیری از به خطر افتادن این فرهنگ است.

,

ویسی خاطرنشان کرد:برنامه های ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید در اماکن عمومی باشد تا زمینه حضور همه افراد جامعه فراهم شود.

,

معاون فرهنگی بنیاد شهید شهرستان در این راستا گفت: حجاب نوعی امنیت و آرامش  را ابتدا برای خود افراد و در مرحله بعد برای جامعه به ارمغان می آورد.

,

جریده افزود:راه اندازی فروشگاه حجاب اسلامی و اهدای هدایای فرهنگی از راهکارهای تقویت فرهنگ حجاب و عفاف است.

,

وجود حجاب در ایران باستان

, وجود حجاب در ایران باستان,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این نشست گفت: حجاب و عفاف لازم و ملزوم همدیگر هستند و تحقیق و پژوهش در این زمینه لازم و ضروری است.

,

امیر مسلمی نیا تصریح کرد:حجاب و عفاف در ایرانیان باستان هم رعایت می شد و ما نباید نگاه صرف جنسیتی به این مقوله داشته باشیم.

,

وی افزود:این مقوله نیاز به آسیب شناسی دارد برای نمونه اگر در سطح همین شهر لیکک بگردیم، شاید 2 مغازه پوشاک فروشی نبینیم که لباس پوشش کامل اسلامی داشته باشد وجود ندارد.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در ادامه گفت: ما باید در طول سال فعالیت های مختلف فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف داشته باشیم.

,

موارد کشف حجاب بهمئی گردشگر و غیر بهمئی بودند

, موارد کشف حجاب بهمئی گردشگر و غیر بهمئی بودند,

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در ادامه این نشست گفت:مقوله حجاب و عفاف باید در نشست های فرهنگ عمومی شهرستان مطرح و آسیب شناسی شود.

,

سرگرد سید نوراله تقوی نژاد تصریح کرد: مسئولان شهرستانی باید زمینه استقبال از برنامه های فرهنگی در زمینه ترویج و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب را فراهم کنند.

,

 وی گفت: به طور کلی شهرستان بهمئی در زمینه حجاب و عفاف وضعیت خوبی دارد اما فرهنگ هر منطقه ای متاثر از فرهنگ مناطق اطراف است که باید در این راستا بیشتر مواظب باشیم.

,

تقوی نژاد  خاطرنشان کرد: ما در دو نقطه تفریحی تنگ ماغر و سولک شهرستان بهمئی کشف حجاب داشتیم که با ورود به موقع نیروی انتظامی، که طبق روال قانونی با آنها برخورد شد.

,

وی افزود:این افراد برای خانواده ها مزاحمت ایجاد کرده بودند و با کمال پر رویی به ماموران نیروی انتظامی هم جواب سربالا می دادند.

,

تصریح کرد: هویت هر دو موردی که کشف حجاب داشتند غیر بهمئی و از ساکنین مناطق خارج از شهرستان بودند که به قصد تفریح آمده بودند.

,

تقوی نژاد  ادامه داد: حتی غریبه های غیر لر که تابع و ساکن شهرستان هستند، همانند دیگر شهروندان بهمئی مقید به رعایت حجاب و عفاف  هستند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: مسئولان باید بعنوان شهروند مسئولیت پذیر دارای خانواده در راستای تحقق آرمان شهدا و منویات مقام معظم رهبری گام بردارند و بنده هم بعنوان یک سرباز در همه حوزه ها به خصوص ترویج حجاب و عفاف در خدمت همشهریان هستم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه