اخبار داغ

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

جشنواره زیر سایه خورشید در اقصی نقاط هرمزگان برگزار می شود

جشنواره زیر سایه خورشید در اقصی نقاط هرمزگان برگزار می شود
مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه از سالیان دور جشنواره های گرامیداشت امام رضا (ع) در استان برگزار می شود، گفت: در سال جاری جشنواره زیر سایه خورشید در اقصی نقاط هرمزگان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ رضا کمالی زرکانی ،مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نشت خبری پیش از ظهر امروز با موضوع برنامه های دهه کرامت اظهار کرد: مردم استان هرمزگان  همواره ارادت ویژه ای به علی بن موسی الرضا(ع)دارند و  در طول تاریخ  ائمه بزرگوار را مورد تکریم قرار داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه از سالیان دور جشنواره های گرامیداشت امام رضا (ع) در استان برگزار می شود، افزود: باعث افتخار استان است که از سال های گذشته  روستا های استان جشنواره های مثل آسمان هشتم و زیر سایه خورشیدبرگزار می کنند.

,

کمالی زرکانی خاطر نشان کرد: در دهه‌ای کرامت سه گروه از خادمین امام رضا علیه‌السلام و یک گروه از خادمین حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به شهر های استان سفرمی کند و  شرق تاغرب وشمال تا جنوب  استان با حضور خادمین پرچم  های حرمین برای زیارت مردم آورده می شود.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد:  طرح اوقات فراغت سال جاری با شعار اخلاق، نشاط و معنویت تعیین شده و محور های آن فعالیت آموزش قرآن و همچنین توانمند سازی از روی آموزش به ویژه برای خانم ها و جوانان آموزش های فضای مجازی وکتاب و کتابخوانی است.

,

وی افزود :برگزاری چندین اردو ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و گفت: دو اردو ویژه نوجوانان در آخر تیرماه و مردادماه، اردوی آموزشی سفیران ولایت در قم با حضور ۴۰۰ نفر برگزار می‌شود.

,

کمالی زرکانی تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود ۵۰ کانون فرهنگی هنری و هر کانون ۴۰ نفر به مشهد مقدس اعزام شوند که تاکنون ۱۰ کانون به این سفر معنوی اعزام شده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه