اخبار داغ

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در خراسان‌جنوبی خبر داد

شرکت بیش از 6 هزار دواطلب خراسان‌جنوبی در کنکور

شرکت بیش از 6 هزار دواطلب خراسان‌جنوبی در کنکور
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در خراسان‌جنوبی گفت: از مجموع 6 هزار و 673 داوطلب حوزه آزمون دانشگاه بیرجند، 3 هزار و 949 نفر زن و 2 هزار و 724 نفر مرد هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: آزمون سراسری در حوزه دانشگاه بیرجند در پردیس اصلی دانشگاه شوکت‌آباد و در محل دانشکده‌های علوم، مهندسی، ادبیات و ساختمان آموزشی استاد حسن‌پور برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: از مجموع 6 هزار و 673 داوطلب حوزه آزمون دانشگاه بیرجند، 3 هزار و 949 نفر زن و 2 هزار و 724 نفر مرد هستند.
,
 
,
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند بیان کرد: آزمون سراسری سال 1398 صبح پنجشنبه در گروه علوم ریاضی و علوم انسانی و عصر پنجشنبه در گروه هنر و آزمون صبح جمعه در گروه علوم تجربی و عصر آن روز نیز در گروه زبان‌های خارجی برگزار خواهد شد.
,
 
,
آیتی تأکید کرد: ساعت حضور داوطلبان در محل آزمون صبح‌ها از ساعت 6.30 و عصرها از ساعت 13.30 خواهد بود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: داوطلبان در صورت وجود مغایرت در کارت آزمون می‌توانند در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 11 و 12 تیرماه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در محل دانشکده هنر دانشگاه بیرجند واقع در خیابان دانشگاه یا در روزهای برگزاری آزمون به محل استقرار نماینده سازمان سنجش در پردیس شوکت‌آباد مراجعه کنند.
,
 
,
آیتی تصریح کرد: معرفی شایسـته دانشـگاه به داوطلبـان و خانواده آنان از طریق چاپ بروشور و نمایش مستند معرفی دانشگاه و مهیاکردن مکان اسکان موقت برای خانواده‌های حاضر در دانشگاه بیرجند از  جمله برنامه‌های این مدیریت در برگزاری هرچه مطلوبتر آزمون سراسری سال جاری است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه