اخبار داغ

مردم بهار همچنان چشم انتظار درمانگاه تامین اجتماعی

مردم بهار همچنان چشم انتظار درمانگاه تامین اجتماعی
سالهاست که مردم شهرستان بهار چشم انتظار احداث درمانگاه تامین اجتماعی در بهار هستند اما با وجودی که سال قبل کلنگ زنی این درمانگاه انجام شد خبر رسیده که به دلیل نبود بودجه ساخت درمانگاه متوقف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛  چندین سال است که اعضای شورا و مردم پیگیر کلنگ زنی درمانگاه در بهار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

یک روزی تصویب کردند که بهار با این حجم بیمه شده نیاز به درمانگاه تامین اجتماعی دارد و با درخواست های ارسالی ردیف بودجه ای برای آن درنظرگرفته شد و سپس زمینی برای آن درنظرگرفتند اما تا آمدند مراسم کلنگ زنی را برگزار کنند یکی از راه رسید و گفت پروانه ساختش حاضر نشده و کاربری آن تغییر نکرده. با هزار کش و قوس نقشه ساختمان و پروانه ساخت آماده شد و با وجود حرف و حدیثهای فراوان در مورد انتقال آن به لالجین بالاخره سال قبل کلنگ این درمانگاه در بهار به زمین خورد و مردم ما خوشحال و مسرور از این خبر که پس از سالها خواسته اشان محقق خواهد شد.

,

یادمان هست که رییس شورای شهر بهار عیدی شورا به مردم را ساخت درمانگاه تامین اجتماعی عنوان کرد؛ اما حالا که ۴ ماه از سال جدید میگذرد خبری از ساخت درمانگاه نیست یعنی الان که هم نقشه ها آماده است و هم زمین، خبر آمده که بودجه آن از حساب خارج شده و پولی برای ساخت در حساب نمانده است و این شده دور باطل مردم بهار در ساخت درمانگاه که یا بودجه هست و زمین نیست یا زمین هست و بودجه نیست یا زمین و بودجه هست و وزیر مربوطه برای کلنگ زنی نیست.

,

ما مانده ایم و این دور باطل و فریادهای خفه شده در گلو که دیگر نمیدانیم شکایت به کجا بریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه