اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

رشد 16درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی در هرمزگان

رشد 16درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از رشد 16درصدی صادرات کالای های غیرنفتی درسال جاری خبر داد و گفت: صادرات کالای های غیرنفتی درسال جاری دو هزار727میلیون ارزش دلاری داشته است در حالی که در سال گذشته یک هزار 449 میلیون دلار بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛؛به نقل از هرمزخلیل قاسمی،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت  هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه میزان صادرات کالای های مختلف از استان در سال جاری، اظهار کرد: صادرات دریافت شده از گمرکات طی دو ماهه سال جاری 8 هزار 793 تن بوده که از این میزان 4 هزار 178هزارمیلیون ارزش دلاری داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, هرمز,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به سهم صادرات کالاهای غیرنفتی در طی دو ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: طی دو ماهه سال جاری شش هزار 793 هزارتن کالا از گمرکات دریافت شده که ارزش دلاری آن بالغ بر دو هزار 727میلون دلار است .

,

قاسمی بیان کرد: بیشترین کالای غیرنفتی صادرشده از استان سنگ آهن ،پلیمرها،محصولات نیمه تمام از آهن ،کک نفت و فولاد بوده است.

,

وی از رشد 16درصدی صادرات کالای های غیرنفتی درسال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: صادرات کالای های غیرنفتی درسال جاری دو هزار727میلیون ارزش دلاری داشته است در حالی که در سال گذشته یک هزار 449 میلیون دلار بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه